Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nasza firma nadała przesyłkę A0007QXOE1 poprzez Allegro one Box w dniu 24/11/2023 14:25 , do naszego klienta , przesyłka miała przewidywany termin doręczenia do dn. 28/11/2023 pomimo to kupujący przesyłki nie otrzymał , otworzył spór transakcyjny , przesyłka przepadła. Po kontakcie z pomocą allegro mamy czekać na odpowiedź poprzez e-mail , może ktoś pomóc co dzieje się z tą przesyłką? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ W dniu 24/11/2023 o godz. 14:25 została przez naszą firmę nadana przesyłka : A0007QXOE1 do Allegro one Box , przewidywany termin doręczenia do Allegro one Box klienta 28/11/2023. W dniu dzisiejszym klient otwiera spór transakcyjny gdzie jest jego przesyłka , oczywiście rozumiemy rozgoryczenie klienta jednakże po kontakcie z pomocą Allegro brak jakichkolwiek konkretów , mamy czekać na odpowiedź od partnera logistycznego UPS. Ciekawi mnie niezmiernie czy w przypadku gdy w takiej sytuacji kupujący wystawi negatywną opinię allegro usunie ją hmm. Pierwszy raz taka sytuacja , jak wiadomo na nas jako sprzedających narzucana jest cała masa restrykcji począwszy od miniaturek na białym tle skończywszy na terminowych nadaniach , czy ktoś może pomóc i wyjaśnić co mogło stać się z tą przesyłką? Pozdrawiam
@TopBrand_Outlet Dzień dobry, przepraszamy za utrudnienia, przesyłka została dostarczona dzisiaj o 15:00