Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Tak jak w tytule mam informację, o wyznaczeniu nowego punktu. Na innych forach widziałam informację, że powinnam wyznaczyć nowy punkt. Ja natomiast nie dostałam żadnej takiej wiadomości, ani nic nie mogę zrobić. Czy mają Państwo jakieś informacje co z moją paczką?
Numer przesyłki to: A001GLYKF3.
Dziękuję i pozdrawiam
Bo tutaj to oni sobie wybierają taki punkt i ty musisz tam odebrać a jak nie odbierzesz to powinna wrócić do pkt docelowego, ale nie zawsze tak jest a czasem wraca do sprzedającego. zadzwoń 616 306 997
@misia_o Paczka czeka aktulanie na wyznaczenie punktu alternatywnego przez nas, w pobliżu docelowego. Kiedy paczka będzie gotowa do odbioru to otrzymasz powiadomienie. Taka sytuacja ma miejsce, kiedy punkt docelowy jest niedostępny np. z powodu awarii lub jest przepełniony.