Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety trzeci dzień z rzędu dowiaduję się, że moja przesyłka obsługiwana przez Allegro One Box jest opóźniona i nie wiem kiedy ją otrzymam. Zakupu dokonałem w środę wybierając droższą ofertę, ale z deklaracją dostawy w piątek. Paczka została wysłana dopiero w piątek, więc termin dostawy został przesunięty na poniedziałek.
W poniedziałek paczka nie dotarła. Bez żadnej informacji ze strony Allegro. We wtorek pojawiła się informacja, że paczka jest opóźniona bez kolejnej daty dostawy. Po kilku godzinach pojawiła się informacja w aplikacji, że data dostawy to wtorek 10.09. Czekałem bez skutku. Dzisiaj jest środa, historia się powtarza, żadnej informacji ze strony Allegro, brak terminu dostawy. Wczoraj korespondowałam z konsultantem. Wszystkim jest przykro i mają wrócić z informacją. Na tym koniec. Nie winię osób z obsługi klienta, bo widać, że nie działa system i procedury. Dla mnie problem jest relany, bo zamówiłem opony do roweru, którym syn jeździ do szkoły, miałem umówioną wizytę w serwisie gdzie rower czeka. Sposób komunikacji ze strony Allegro jest katastrofalny.
Wcześniej korzystałem z InPost i nigdy nie miałem takich problemów. Przesyłkę miałbym w sobotę w punkcie. Allegro namawia na korzystanie z usługi pod własną marką, ale po tym doświadczeniu wiem, że z Allegro One Box już nie skorzystam. Na razie chciałabym się jednak dowiedzieć kiedy otrzymam swoją przesyłkę…
Allegro namawia na korzystanie z własnych usług logistycznych to prawda, ale decyzja o wyborze przewoźnika nadal, póki co.... jest po stronie kupującego.
Nauka na przyszłość. Cokolwiek allegro nie napisze, nie poleci itp sprawdzaj opinie. Wtedy pewnie nigdy byś tej opcji nie wybrał i paczkę miał dawno u siebie. Nawet sobie nie wyobrażasz ilu sprzedawców tu dostaje negatywy z winy takich rzeczy jak: błędy katalogowe, błędne komunikaty, wtrącenia bota w rozmowy, wznawianie sprzedanych egzemplarzy itp. One jest praktycznie przymusowy, bez niego firma nie może wysyłać paczek smart, jak potem udowodnić klientowi że np nie wysłałeś paczki przez 3-7 dni, bo kurier po nią nie chciał przyjechać lub nie wyjął z boxa (tak powiadomienie o wysyłce jest dopiero po wyjęciu nie po włożeniu)?? Teraz jedyne co można to ładnie zawołać jedyne dobrze pracujące pracownice allegro i poprosić o pognanie ona. Gwarancji nie ma ale czasem im się udaje pomóc. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tak, nauka na przyszłość. Dziwi mnie jednak, że procedura komunikacyjna z klientem jest tak zła i irytująca. Codziennie się dowiaduję, że nie wiadomo kiedy dotrze przesyłka, po czym dostaję informację, że będzie tego dnia. I nic. To już uderza nie tylko w usługę, ale też w markę, którą jest firmowana
Ha, jak zobaczył co oni z nami, sprzedającymi robią to by było dopiero 🙂
Nie wybiera się pod żadnym pozorem tej formy dostawy, zawsze masz prawo odstąpienia od umowy zakupu, ale pewnie kiedyś dotrze(oby szybko). Ktoś tu pisze że kupujący ma prawo wyboru przewoźnika - nie jest to prawda, często jest mu narzucana, nawet poprzez jakieś namowy, granty itd.
@xantia Proszę, podaj numer przesyłki, o którą chodzi.
A0011AORB5
@xantia Przekazałam zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości.