Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dn. 07.01.2025 robiłem zakupy za pomocą serwisu.
Kwota do zapłaty 47,40 pln.
Zapłata została pobrana dwa razy za jedna transakcję.
Sprzedający otrzymał tylko jeden przelew,
a na moim koncie brakuje 47.40 pln
Ostatecznie zrezygnowałem z zakupu ponieważ w dniu dostawy przesyłka nie była nawet "w przygotowaniu"
Sprzedający zwrócił za zakupy, zgłosiłem i dostałem taka odpowiedź:
"""dziękuję za wiadomość.
Sprawdziłam dokładnie i widzę, że 7 stycznia złożył Pan dwa zamówienia w tej samej kwocie.
Na jednym zamówieniu zgłosił Pan zwrot i sprzedający 9 stycznia zlecił już zwrot pieniędzy.
Pieniądze otrzyma Pan maksymalnie do 14 stycznia w ten sam sposób, w który Pan płacił.
W załączniku przesyłam potwierdzenia zwrotu.""
Jest 14.01 a zwrotu nie ma.
Ktoś ewidentnie próbuje mi ukraść pieniądze
@ja-cko9 2 razy za to samo więc jedna płatność powinna automatycznie wrócić w ciągu kilku dni, druga po anulowaniu zakupu trafi po zlecenia zwrotu środków od sprzedającego. Muszą wrocic tam skąd wyszły.
Sprzedający zrobił zwrot w tym samym dniu w którym zrezygnowałem
z zakupu tj. 9.01 zgłosiłem i 9.01 miałem zwrot na koncie.
Problem z drugim przelewem pobranym z konta. Nie wiadomo kto ma tą kasę.
To powinno wrócić bez twojej ingerencji, one się odbijają u operatora platności, PayU czy Przelewy 24, możesz także zapytać Alelgro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Cześć, @ja-cko9.
07.01.2025 zrealizowałeś dwa różne zamówienia, u różnych sprzedających, na taką samą kwotę, czyli 47,40 PLN.
Zakupy były zrealizowane:
1. 07.01.2025 o 09:21 - 4e6f36f0-ccd0-11ef-a3b2-cbb9ed47f7f4
2. 07.01.2025 o 09:23 - aff5f350-ccd0-11ef-b2de-dbadebb085ad.
Ten pierwszy został przez Ciebie zwrócony i sprzedający prawidłowo zrealizował zwrot środków.
W przypadku drugiego zamówienia nie zrealizowałeś zwrotu. Dlatego środki do Ciebie nie wróciły.
Tego dnia tj 07.01 robiłem tylko ten jeden zakup u jednego sprzedawcy.
@ja-cko9, czy sprawdzałeś to w tej zakładce?
Sprawdzałem, kontaktowałem się ze sprzedającym, stwierdził że dostał jedno zamówienie i jedną wpłatę. Drugi przelew pobrał system nie wiem w jaki sposób. Płacę blikiem i nie zatwierdzałem dwa razy zakupu.
@ja-cko9, którego zamówienia nie widzisz w zakładce z zakupami? Proszę, podeślij nagranie z listą zakupów z zakładki na adres mailowy spolecznosc@allegro.com. W mailu dodaj również link do tego wątku na Gadane.
@ja-cko9 A ja radzę wyrzuć mysz. Moja też tak potrafiła, za jednym kliknięciem wysyłała często dwa sygnały. Dobrze że nigdy nie trafiło się podczas płatności. Wyrzuciłem gdy zauważyłem że to wada myszy.
Mysz nie ma z ty nic wspólnego. Gdybym zrobił dwa razy zakup to widać by to było w zakładce "Moje zakupy" i musiałbym dwa razy zatwierdzać płatność w aplikacji w telefonie.