anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubiony zwrot, co dalej?

Ysia2013
#8 Zapaleniec#
  • Witam, zakupiłam na allegro smartwatch ale niestety nie sprostał moim oczekiwaniom i postanowiłam go zwrócić, nadałam zwrot przez automat allegro ale sprzedający twierdzi ze otrzymał zwrot ale było w nim cos innego niż zegarek. Moje pytanie brzmi co dalej w takiej sytuacji? Co mogę zrobić żeby odzyskać zwrot pieniędzy albo chociaż ten zegarek?
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

charlotte182
#8 Zapaleniec#

Witam. Właśnie otrzymałam informację, że sprzedawca otrzymał zupełnie inny produkt niż zwracałam (dodatkowo taki, którego nigdy nie kupiłam więc nie mogłam się pomylić).

Nr przesyłki ALE0000A69CDCE9

Kod przesyłki 74881685

Nr zwrotu 89N9/2023

Co zrobić w takiej sytuacji? U kogo zatem znajduje się mój zwrot jeśli nie u sprzedawcy? Status zwrotu to zwrot zakończony.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@charlotte182 Jeśli zwracasz towar to odpowiadasz za niego do momentu dostarczenia a w razie problemów składasz reklamację u dostawcy . W przypadku takim jak Twój gdzie dostawcą jest allegro to u nich składaj reklamację .

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Smart, masz jakiś dowód co odesłałaś?

oznacz moderatorów

charlotte182
#8 Zapaleniec#

Mam zdjęcie przesyłki z numerem zwrotu, który nie jest mój, ale etykieta, którą nakleił kurier jest na moje nazwisko więc ewidentnie wina leży po stronie kuriera. Zgłoszę sprawę bezpośrednio do allegro.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Ysia2013 Podaj proszę numer tej przesyłki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Ysia2013
#8 Zapaleniec#
Nr zwrotu ALE000061948151
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Ysia2013 Przekazałam Twoje zgłoszenie do zespołu, który wyjaśnia już co się stało. Dostaniesz od nas dzisiaj wiadomość mailową w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Ysia2013
#8 Zapaleniec#

Dziękuje i czekam w takim razie z niecierpliwością

oznacz moderatorów

preshop
#10 Popularyzator#

Jeżeli przesyłka została prawidłowo opisana, najlepiej zwrócić się do sprzedawcy z prośbą o zdjęcie/ informację, jakie numery ma paczka, którą dostał. Wtedy składać reklamację u przewoźnika  - np. w inpoście często się zdarzają sytuacje zamiany paczek, jeśli nie są właściwie opisywane

oznacz moderatorów