Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Właśnie otrzymałam informację, że sprzedawca otrzymał zupełnie inny produkt niż zwracałam (dodatkowo taki, którego nigdy nie kupiłam więc nie mogłam się pomylić).
Nr przesyłki ALE0000A69CDCE9
Kod przesyłki 74881685
Nr zwrotu 89N9/2023
Co zrobić w takiej sytuacji? U kogo zatem znajduje się mój zwrot jeśli nie u sprzedawcy? Status zwrotu to zwrot zakończony.
@charlotte182 Jeśli zwracasz towar to odpowiadasz za niego do momentu dostarczenia a w razie problemów składasz reklamację u dostawcy . W przypadku takim jak Twój gdzie dostawcą jest allegro to u nich składaj reklamację .
Smart, masz jakiś dowód co odesłałaś?
Mam zdjęcie przesyłki z numerem zwrotu, który nie jest mój, ale etykieta, którą nakleił kurier jest na moje nazwisko więc ewidentnie wina leży po stronie kuriera. Zgłoszę sprawę bezpośrednio do allegro.
@Ysia2013 Podaj proszę numer tej przesyłki.
@Ysia2013 Przekazałam Twoje zgłoszenie do zespołu, który wyjaśnia już co się stało. Dostaniesz od nas dzisiaj wiadomość mailową w tej sprawie.
Dziękuje i czekam w takim razie z niecierpliwością
Jeżeli przesyłka została prawidłowo opisana, najlepiej zwrócić się do sprzedawcy z prośbą o zdjęcie/ informację, jakie numery ma paczka, którą dostał. Wtedy składać reklamację u przewoźnika - np. w inpoście często się zdarzają sytuacje zamiany paczek, jeśli nie są właściwie opisywane