Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ze względów zdrowotnych nie miałam szansy odebrać przesyłki w terminie. Dzisiaj już punkt nie mógł jej wydać. Czy jest możliwość ponownego uaktywnienia odbioru w systemie? Paczka jest jeszcze w punkcie. Gdzie w tej sprawie napisać?
@alicja6319 podaj numer paczki to najistotniejsze co potrzebuje @Allegro_One
Allegro A000EGBRL1. Poproszę o przedłużenie do czwartku 15.02.2024.
@alicja6319 Niestety nie mam możliwości przedłużenia czasu na odbiór tej paczki.
Skoro przesyłka jest fizycznie w punkcie, to co za problem, aby ją wydać?
Ale to Allegro One, kwintensencja problemów.
@pecela W systemie przesyłka jest już przeterminowana i zlecono jej zlot. Punkt nie ma możliwości jej wydać, a my przedłużyć czasu na odbiór.
A od kogo ten zakup, firmy czy prywatnego?
A co różnica, teraz i tak trzeba prosić sprzedającego o ponowną wysyłkę, opłacając je drugie nadanie, no chyba że odstapisz od umowy.