Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@MarcinG. jaki przewoźnik ? bo jak wiem z reguły to allegro one box dostarczają bez uprzedzenia do innego.
Przesyłka miała być doręczona do Allegro One Box, ale to Nadawca wybrał inny paczkomat bez mojej zgody. Mam pęknięta kosc srodstopia i nie mogę odbyć wycieczki 2 x 750 m (razem 1,5 km).
@MarcinG. Zacznijmy od tego, że to nie sprzedawca zmienia paczkomat odbiorczy, tylko wybrany przez Ciebie przewoźnik. Więc proszę, nie kłam tutaj o samowolnym zmienianiu przez sprzedawcę na inny paczkomat. A taka możliwość jest wpisana w regulaminie przewoźnika, który sam zaakceptowałeś. Przeczytałeś go, czy nie?
Jeśli chodzi o zwrot, to po prostu nie odbieraj paczki i niczego wysłać nie musisz, normalnie dokończ zgłoszenie zwrotu. Kod zwrotu czy rodzaj wysyłki po prostu nie będzie przez Ciebie użyty.
Sprzedawca napisał, ze wyslal do innego paczkomatu. Nie zarzucaj nikomu kłamstwa jak nie znasz prawdy.
@MarcinG. napisał(a):
Sprzedawca napisał, ze wyslal do innego paczkomatu. Nie zarzucaj nikomu kłamstwa jak nie znasz prawdy.
Widocznie wybrany paczkomat zniknął z mapki - awaria lub przepełnienie. Z tymi boxami dzieją się cuda.
@MarcinG. podaj numer zamówienia i poprosimy moderatorów o sprawdzenie.
Ale tak czy owak zgłoś zwrot i paczki do AOB wracają bez dodatkowych opłat dla sprzedawcy/kupujacego
A002LYU360
@MarcinG. to akurat numer paczki ale możne wystarczy żeby wyjaśnić co się zadziało
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@MarcinG. napisał(a):
A002LYU360
@MarcinG. To nie jest numer zwrotu, tylko numer paczki. Zgłoś zwrot wybierając tego samego przewoźnika do zwrotu lub jeśli się nie da - własnego. I tak nie będziesz tego odsyłał, po prostu nie odbierasz paczki z boxa. Wyślij tylko informacje Sprzedawcy, żeby wiedział, że paczka zostanie nieodebrana. Przyczyna nie ma znaczenia, bo masz prawo odstąpić od umowy w dowolnym momencie bez podania przyczyny.
@MarcinG. w tej sytuacji, gdy nie odbierzesz przesyłki, a termin odbioru minie, paczka automatycznie wróci do nadawcy. Zwrot już zgłosiłeś, więc generalnie nic więcej nie musisz robić. Sprawdziłam tę przesyłkę i rzeczywiście sprzedawca wysłał ją do innego automatu niż wskazałeś, ale to co mogę Ci jeszcze zaproponować ze swojej strony to przedłużenie terminu odbioru. Jeśli zależy Ci na tym zamówieniu, może ktoś z Twoich bliskich lub znajomych będzie mógł ją dla Ciebie odebrać jeśli przedłużę ten termin?
Niestety mam nogę obecnie niesprawną i nie jestem wstanie dowlec się do wybranego przez sprzedawcę paczkomatu. Wybrany przeze mnie paczkomat znajduje się vis a vis mojego miejsca zamieszkania zatem z niego mógłbym odebrać przesyłkę. Gdyby udało się przenieść przesyłkę do właściwego paczkomatu - to byłoby optymalne rozwiązanie, jeżeli nie jest to możliwe - to przedłużenie terminu odbioru nic nie daje.
@MarcinG. niestety przeniesienie nie będzie możliwe, więc pozostaje tylko opcja numer 1, czyli paczka wróci do nadawcy.
@MarcinG. ale życzę szybkiego powrotu do zdrowia i nogi do sprawności 🙂