Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nie możemy zamówić Kuriera Oolne Box, ani nawet wygenerować etykiety. Albo ostatni krok trwa w nieskończoność, albo pojawia się komunikat:
API przeciwnika jest tymczasowo niedostępne. Ponow próbę później.
Oczywiście temat występuje także w trybie Incognito. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Coś wiadomo?
Czyszczenie przegladarki nie pomoglo. Wciaz mamy komunikat "Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera"
Wczesniej tego typu klopot nie wystepowal
@4YouFashion Sprawdź na tej stronie czy Twój kod pocztowy jest obsługiwany.
po wczorajszym zamieszaniu dzis mi spadła "wysłka w terminie" na 98% a mieliscie to załatwic że nie beda liczone te niewysłane przesylki z Waszej winy
łem na tym koncie jedno zamówienie wczoraj je podawałem juz 22591360-3438-11ee-a809-39b9e7e2b2a7
22591360-3438-11ee-a809-39b9e7e2b2a7
@18mr75 @rofinstefanowicz dziękuję, przekazałam Wasze zamówienia do wykluczenia ze statystyk.
Proszę o informację czemu dziś nie zostało przekazane zlecenie podjazdu po paczki ( otrzymałem informację że podjazd został zamówiony natomiast firma podobno go nie otrzymała ). Jest jeszcze jakiś problem z tą forma przesyłki
@rzapis88 Czy posiadasz numer zlecenia podjazdu? Jeśli nie, napisz proszę mniej więcej, o której godzinie to było i przykładowe przesyłki, dla których został zlecony podjazd.
Mam tylko nr zamówienia 880c7440-35be-11ee-a7de-950f0d2d1dc0 zamawiałem podjazd parę minut po 10 godz ( nie wiedziałem , że Allegro podaje nr zlecenia jeśli tak to gdzie je znaleźć). Pod to zamówienie podpiąłem jeszcze 2 przesyłki ale były po godz 13 więc już nie mogłem zamówić podjazdu na dzień dzisiejszy
@rzapis88 Numer zlecenia znajdziesz w zakładce Zamówione przesyłki > Szczegóły > Sekcja "ZAMÓWIENIE PODJAZDU".
Sprawdziłam i podjazd został zamówiony dziś o godzinie 17:13 na jutro.
o 17:13 złożyłem 2 raz zlecenie podjazdu po rozmowie z osąbą z firmy przewozowej i informacji, że nie otrzymali zlecenia w dniu dzisiejszym
@rzapis88 Bardzo mi przykro, ale w takim razie faktycznie poranne zlecenie nie zostało złożone. Zawsze warto się upewnić w zakładce "zamówione przesyłki" czy numer został dodany.
Witam
Mogę prosić o wykluczenie ze statystyk poniższych zamówień, których nie udało się nadać w Poniedziałek :
4e6670d1-330a-11ee-9897-61c5537c0b9b
1d948be0-3387-11ee-bb85-e15a713c3ba0
42c60140-341e-11ee-9897-61c5537c0b9b
b60f0f70-3437-11ee-a809-39b9e7e2b2a7
1677d8b1-3438-11ee-a7de-950f0d2d1dc0
Pozdrawiam.