Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nie możemy zamówić Kuriera Oolne Box, ani nawet wygenerować etykiety. Albo ostatni krok trwa w nieskończoność, albo pojawia się komunikat:
API przeciwnika jest tymczasowo niedostępne. Ponow próbę później.
Oczywiście temat występuje także w trybie Incognito. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Coś wiadomo?
Dziękuję, to miła wiadomość.
@interol_pl dziękuję, przekazałam już Twoje zamówienia do wykluczenia ze statystyk.
proszę o wykluczenie zamówień:
83ab9440-33d3-11ee-a7de-950f0d2d1dc0
55ff3540-342f-11ee-84cd-a915ead073d8
@mediasklep_eu dziękuję, zapisane.
W dniu wczorajszym obiecywała Pani, że Kupujący zostaną przez Was poinformowani o awarii i jej skutkach. Mamy informacje od Kupujących, że nie otrzymali oni żadnych informacji od Allegro odnośnie awarii i opóźnienia dostawy ich zakupów. Dlaczego Kupujący nie zostali uprzedzeni przez Allegro o wydłużonym terminie dostaw?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ także proszę o potwierdzenie, że kupujący zostali mailowo poinformowani o awarii. Dostajemy zapytanie dlaczego paczki nie zostały nadane.
@Sklep-AVT @Qwin_sklep bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd. Wczoraj pospieszyłam się z informacją na temat wysyłki wiadomości e-mail do kupujących, którzy nie otrzymali przesyłek na czas. Otrzymałam informację, że z przyczyn technicznych taki mailing nie będzie wysyłany.
Informacja o problemach z nadawaniem przesyłek została udostępniona w aktualnościach.
Domyślam się, że nie jesteście zadowoleni z tej decyzji i przepraszam za wprowadzenie w błąd.
@la_nikaTwój pomysł z wysyłką wiadomości e-maili oraz komunikatów pod dzwoneczkiem był jak najbardziej racjonalny i pożądany przez sprzedawców. Szkoda, że z "przyczyn technicznych" nikt z Allegro nie był w stanie tego wykonać i to Supersprzedawcy musieli kolejny raz wyręczyć Allegro.
Podbij temat do kogoś wyżej. Być może wyciągną z tego wnioski z tej awarii na przyszłość i wdrożą jakieś rozwiązanie w zakresie lepszego informowania Kupujących.
Pozdrawiam Marek
Dzien dobry!
Dzisiaj spotkał mnie mały problem a mianowicie brak możliwości generowania etykiety.
Gdy chce nadac wyskakuje błąd
API przewoźnika jest tymczasowo niedostępne. Ponów próbę później.
Allegro Box one
Prawda, mam to samo. A nadać muszę do 12:00, żeby nie wpłynęło na jakość sprzedaży i super sprzedawcę...
Mam problem z wygenerowaniem etykiety Allegro One Box numer zamówienia 55bbf530-34f4-11ee-9897-61c5537c0b9b Wyskakuję mi API przewoźnika jest tymczasowo niedostępne. Ponów próbę później. Proszę o pomoc @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
potwierdzam, poprzez WZA też wyskakują błędy i nie da się wygenerować etykiety.
To samo.
@ZdrowePodejscie @mikeza @LadyFashion1 @Klocko-m-ania @BlabladorSklep muszę poprosić Was o cierpliwość wyjaśniamy ten problem.
Wrócę z informacjami, gdy tylko je otrzymam.
Mam nadzieję że problem uda się rozwiązać szybko. Również nie mogę nadać przesyłki One Box...
Dzień dobry,
@la_nika proszę o uwzględnienie zamówień o numerach:
76b3c810-32e4-11ee-bb85-e15a713c3ba0
Od samego rana nie można nadać paczki poprzez Allegro One. Non stop wyskakuje komunikat: "API przewoźnika jest tymczasowo niedostępne. Ponów próbę później." Kiedy problem zostanie naprawiony? Klienci wybrali taką metodę dostawy, bo chcą otrzymać przesyłki jeszcze dziś
Nie można wygenerować etykiety One Box ale jak trzy razy próbowałem ją bezskutecznie wygenerować to w zakładce "Numery Przesyłek" dla danego klienta widnieją trzy różne numery! Tak jakbym je jednak wygenerował. Jak będą traktowane te numery które się pokazały? Klient został o nich poinformowany?