anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[7.08.2023] Nie można generować etykiet Allegro One

MAMY ROZWIĄZANIE!
ZumiSklep-Outlet
#9 Pomysłodawca#

Witam. Nie możemy zamówić Kuriera Oolne Box, ani nawet wygenerować etykiety. Albo ostatni krok trwa w nieskończoność, albo pojawia się komunikat:

API przeciwnika jest tymczasowo niedostępne. Ponow próbę później.

Oczywiście temat występuje także w trybie Incognito. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Coś wiadomo?

oznacz moderatorów
274 ODPOWIEDZI 274
poli_pap
#10 Popularyzator#

@la_nika 

f9b5dd60-3380-11ee-84cd-a915ead073d8
b619c370-33ab-11ee-9897-61c5537c0b9b
 nie jestem w stanie nadać tych dwóch, oba automat one box. zamówienie z dostawą do punktu cudem przeszło. 
oznacz moderatorów
GRE12
#8 Zapaleniec#

Proszę o wykluczenie zamówienie.

016e28b0-339e-11ee-a7de-950f0d2d1dc0

oznacz moderatorów
projektwarzywnik
#7 Wielbiciel#

42741370-349c-11ee-a7de-950f0d2d1dc0

oznacz moderatorów
JBL-sklep
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

Brak możliwości wygenerowania etykiet do poniższych zamówień:

0f8a2b90-3477-11ee-84cd-a915ead073d8

ee3bfd70-34e8-11ee-a3a9-eb8af6349317

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Pozdrawiam,

Filip [edycja]

oznacz moderatorów
Qwin_sklep
#12 Orędownik#

U nas to samo, nie można zgłosić podjazdu

A000172AU2  A000164LA8

A000170RH7

A000165J16

A000165EV6

A0001658M6

A000165513

A0001651Z3

A000164ZI1

A000164UP7

A000164QV3

A000164O77

A000164LA8

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Qwin_sklep, abym mogła zgłosić zamówienia do wykluczenia z jakości sprzedaży, podaj proszę ich numery (numery zamówień, nie przesyłek). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Winylowe_Spa
#2 Obserwator#

Nie można generować etykiet Allegro One Box.
Numer zamówienia 9f9a85a0-336d-11ee-a944-6b35980539c6

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Winylowe_Spa jesteśmy świadomi tego problemu o pracujemy nad jego rozwiązaniem. 
Będziemy mogli wykluczyć te zamówienia z jakości sprzedaży i nie wpłyną one negatywnie na wyniki w miarach: Numery przesyłek uzupełnione w terminie, Wysyłka w terminie i Procent zamówień z szybką dostawą.
Jeśli po przekazaniu numeru zamówienia w tym wątku otrzymacie ode mnie wpunkt, oznacza to, że numery zamówień zostały przekazane do wykluczenia.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
delta-opti
#8 Zapaleniec#
0b4a05e0-34f0-11ee-8b2e-5f69afee4072
oznacz moderatorów
virus-v11
#8 Zapaleniec#

NR ZAMÓWIENIA:

1e008741-34ff-11ee-a809-39b9e7e2b2a7

oznacz moderatorów
dousa_maszyny
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,
również mamy problem, przesyłamy numery zamówień:

d56c34d0-343a-11ee-84cd-a915ead073d8
0d254940-3466-11ee-bb85-e15a713c3ba0
f66891a1-3445-11ee-b1a4-f50e85aa554f
oznacz moderatorów
DomKuchniaOUTLET
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry! Część klientów dokonywała zakupu z "gwarancją" dostawy "dzisiaj" lub "jutro". Pomijając kwestię "regulaminowych terminów doręczeń net Day", klienci widzą, że z przesyłką nie dzieje się nic - gdyż, co widać w wątku - system nie działa. 

Żaden z klientów nie otrzymał informacji na swoim koncie, że mogą być utrudnia/ opóźnienia w dostawach. Co w takie sytuacji? Czy Allegro będzie wysyłało dodatkowe wiadomości do klientów? Dzwonienie bezpośrednio do klienta to jedno, wiadomo jednak jak klient może do tego podejść, chodzi o oficjalne potwierdzenie istniejącego problemu z Państwa strony.

Pozdrawiam,

IK

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @DomKuchniaOUTLET! Tak, kupujący otrzymają informacje dotyczące tego problemu w aktualnościach. 
(edytowano) 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
DomKuchniaOUTLET
#8 Zapaleniec#

Jestem już po 6 rozmowach i nikt nie otrzymał takiej informacji. Klienci są w większości wściekli, że paczki nie dotrą na czas (dla nich "gwarantowana dostawa" to "gwarantowana dostawa") - w szczególności wskazują, że u innych sprzedawców na aukcjach pojawia się informacja, że "dostawa na jutro" jest możliwa. Jeśli jest tak jak Pani twierdzi, uprzejmie proszę o podanie treści wiadomości wysyłanych do kupujących oraz wskazanie dokładnie miejsca w którym klient będzie mógł ją odebrać. 

Pozdrawiam,

IK

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DomKuchniaOUTLET rozumiem, w aktualnościach dla kupujących informacja o opóźnieniu jest już widoczna. Z przyczyn technicznych wiadomości e-mailowe nie będą wysyłane do kupujących. 
(edytowano)

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Qwin_sklep
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów
Qwin_sklep
#12 Orędownik#

Czy klienci otrzymali od Allegro informację mailową o awarii?

oznacz moderatorów
Sklep-AVT
#9 Pomysłodawca#

Właśnie przeprowadziłem rozmowę telefoniczną z kolejną klientką - Allegro nie poinformowało jej o wczorajszej awarii i opóźnieniu w dostawie zamówienia.

oznacz moderatorów
Client:112604949
#11 Animator#

@Sklep-AVT Albo zwyczajnie nie wiedzą/nie przeglądają skrzynek wiadomości na Allegro czy na poczcie e-mail. Nadal jest pełno takich ludzi.

oznacz moderatorów