Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nie możemy zamówić Kuriera Oolne Box, ani nawet wygenerować etykiety. Albo ostatni krok trwa w nieskończoność, albo pojawia się komunikat:
API przeciwnika jest tymczasowo niedostępne. Ponow próbę później.
Oczywiście temat występuje także w trybie Incognito. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Coś wiadomo?
Proszę o wykluczenie zamówienie.
016e28b0-339e-11ee-a7de-950f0d2d1dc0
42741370-349c-11ee-a7de-950f0d2d1dc0
Dzień dobry,
Brak możliwości wygenerowania etykiet do poniższych zamówień:
0f8a2b90-3477-11ee-84cd-a915ead073d8
ee3bfd70-34e8-11ee-a3a9-eb8af6349317
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Pozdrawiam,
Filip [edycja]
U nas to samo, nie można zgłosić podjazdu
A000172AU2 A000164LA8
A000170RH7
A000165J16
A000165EV6
A0001658M6
A000165513
A0001651Z3
A000164ZI1
A000164UP7
A000164QV3
A000164O77
A000164LA8
@Qwin_sklep, abym mogła zgłosić zamówienia do wykluczenia z jakości sprzedaży, podaj proszę ich numery (numery zamówień, nie przesyłek).
Nie można generować etykiet Allegro One Box.
Numer zamówienia 9f9a85a0-336d-11ee-a944-6b35980539c6
@Winylowe_Spa jesteśmy świadomi tego problemu o pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Będziemy mogli wykluczyć te zamówienia z jakości sprzedaży i nie wpłyną one negatywnie na wyniki w miarach: Numery przesyłek uzupełnione w terminie, Wysyłka w terminie i Procent zamówień z szybką dostawą.
Jeśli po przekazaniu numeru zamówienia w tym wątku otrzymacie ode mnie wpunkt, oznacza to, że numery zamówień zostały przekazane do wykluczenia.
NR ZAMÓWIENIA:
1e008741-34ff-11ee-a809-39b9e7e2b2a7
Dzień dobry,
również mamy problem, przesyłamy numery zamówień:
Dzień dobry! Część klientów dokonywała zakupu z "gwarancją" dostawy "dzisiaj" lub "jutro". Pomijając kwestię "regulaminowych terminów doręczeń net Day", klienci widzą, że z przesyłką nie dzieje się nic - gdyż, co widać w wątku - system nie działa.
Żaden z klientów nie otrzymał informacji na swoim koncie, że mogą być utrudnia/ opóźnienia w dostawach. Co w takie sytuacji? Czy Allegro będzie wysyłało dodatkowe wiadomości do klientów? Dzwonienie bezpośrednio do klienta to jedno, wiadomo jednak jak klient może do tego podejść, chodzi o oficjalne potwierdzenie istniejącego problemu z Państwa strony.
Pozdrawiam,
IK
Dzień dobry @DomKuchniaOUTLET! Tak, kupujący otrzymają informacje dotyczące tego problemu w aktualnościach.
(edytowano)
Jestem już po 6 rozmowach i nikt nie otrzymał takiej informacji. Klienci są w większości wściekli, że paczki nie dotrą na czas (dla nich "gwarantowana dostawa" to "gwarantowana dostawa") - w szczególności wskazują, że u innych sprzedawców na aukcjach pojawia się informacja, że "dostawa na jutro" jest możliwa. Jeśli jest tak jak Pani twierdzi, uprzejmie proszę o podanie treści wiadomości wysyłanych do kupujących oraz wskazanie dokładnie miejsca w którym klient będzie mógł ją odebrać.
Pozdrawiam,
IK
@DomKuchniaOUTLET rozumiem, w aktualnościach dla kupujących informacja o opóźnieniu jest już widoczna. Z przyczyn technicznych wiadomości e-mailowe nie będą wysyłane do kupujących.
(edytowano)
Czy klienci otrzymali od Allegro informację mailową o awarii?
Właśnie przeprowadziłem rozmowę telefoniczną z kolejną klientką - Allegro nie poinformowało jej o wczorajszej awarii i opóźnieniu w dostawie zamówienia.
@Sklep-AVT Albo zwyczajnie nie wiedzą/nie przeglądają skrzynek wiadomości na Allegro czy na poczcie e-mail. Nadal jest pełno takich ludzi.