Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Kupujący otworzył dyskusję i zgłosił,że nie jest w stanie odebrać przesyłki z automatu bo kod nie działa. Zgłaszałam o pomoc allegro, nie uzyskaliśmy pomocy. A podobno gwarantowaliście rozwiązywanie takich problemów, sprzedawca nawet nie miał mieć z tym kłopotu. Paczka wróciła do nas a od piątku do dziś żadnej odpowiedzi od allegro. Co więcej, jedyna wiadomość w dyskusji od konsultanta to cyt."Sprzedający nadał przesyłkę Allegro: AD0001EKX0, która jest już w drodze i wkrótce dotrze do Kupującego. Poinformuję, gdy zmieni status na doręczoną." ....to jest jakaś kpina, prosiłam o pomoc z odbiorem a wy piszecie to co powyżej...znowu nikt nie czyta co się pisze!!!
@petinek_pl na każdym automacie jest numer telefonu , otwierają zdalnie .
@mdrogeria Kupujący zgłosił że nie potrafi odebrać paczki. Allegro nie udzieliło się w żaden sposób,nie wytłumaczyło ani nie wyjaśniło sprawy a gwarantowali pełną odpowiedzialność za kwestie wysyłkowe.
@petinek_pl te odpowiedzi w Twojej dyskusji z kupującym to automatyczne wypowiedzi bota, nie naszego pracownika. Po treści dyskusji widzę, że czekamy na jego decyzję, czy chce zwrot pieniędzy, czy masz ponownie wysłać ten przedmiot. Czy chcesz aby nasz pracownik dodatkowo wypowiedział się w tej dyskusji? Oczywiście masz prawo złożyć reklamację na tę przesyłkę przez ten formularz reklamacyjny.
@_HolaOla_ tak oczywiście że chcę. Prosze wyjaśnić kupującemu w dyskusji dlaczego nie mógł odebrać paczki bo zgłosił,że wasz kod nie działa a wy gwarantowaliście przy powstaniu allegro delivery że wszelkie problemy wy będziecie rozwiązywać. To wasza forma dostawy więc proszę o wyjaśnienia bo potem kupujący będzie miał do mnie pretensje i ja dostanę negatywa,że paczki nie mógł odebrać i w dodatku czekał na odpowiedź kilka dni a dzisiaj wróciła do mnie. Dziękuję też że żaden człowiek nie raczył wypowiedziec się i pomóc w dyskusji, bo zgłaszałam prośbę o pomoc mailowo jeszcze w zeszłym tygodniu.. i gdzie ta wasza pomoc w rozwiązaniu problemu?
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ bardzo dziękuję za dalszy brak reakcji. Jesteście super! Po raz 3 prosiłam wczoraj o pomoc, sami pytaliście i dalej zero udziału w dyskusji. A żeby było jeszcze milej, dostałam wreszcie odpowiedź od konsultanta na mail sprzed kilku dni cyt. "prosze o wyjasnienie i pomoc w DYSKUSJI " odpowiedz "Proszę o podanie numeru przesyłki / numeru zamówienia. Po otrzymaniu od Pani wiadomości, postaram się pomóc".....NIKT NIE CZYTA WIADOMOŚCI NIKT już przelewa się od tego wszystkiego
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ HALO CZY KTOŚ MOŻE WRESZCIE WYPOWIEDZIEĆ SIĘ W DYSKUSJI I WYTŁUMACZYĆ PROBLEM Z ODBIOREM???Co jest z wami allegro
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ od prośby o rozwiązanie problemu minął prawie tydzien. Allegro w ŻADEN sposób nie udzieliło się,nie wyjaśniło problemu, nie pomogło. Ani jedna osoba nie wypowiedziała się słowem w dyskusji o co prosiłam tutaj i mailowo. Paczka wróciła do mnie, kupujący dalej nie wie dlaczego nie mógł odebrać paczki ja również nie wiem, bardzo dziękuję pracownikom za ignorancję i świetnie udowodniliście to co obiecywaliście cyt." Gwarancja rozwiązania problemów allegro delivery". Jesteście super. Nawet nie chciało wam się jednego zdania w dyskusji zawrzeć. Bardzo przejmujecie się sprzedawcami.
a w waszym formularzu reklamacji nawet nie dajecie opcji wyboru innej niż 4 konkretne i nie mogę wybrać takiej która odpowiada problemowi
https://allegro.pl/kampania/one/kurier#jak-nawiazac-z-wami-wspolprace-
Na dole jest numer telefonu. Spróbuj zadzwonić. Do tej pory jak był jakiś problem to tam udało się cokolwiek załatwić. I można było przynajmniej rozmawiać z człowiekiem a nie botem...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ to jest KPINA! O udzielenie sie w dyskusji prosiłam 3 dni temu... i nic. Brak szacunku do sprzedawcy całkowity, tu nikt nie pracuje
@petinek_pl nikt nie wypowiedział się w dyskusji, ponieważ to kupujący ma możliwość, aby przywołać pracownika w Allegro. Nasi Doradcy, którzy wypowiadają się w dyskusjach nie monitorują ich treści, jeśli kupujący o to nie poprosi.
W zgłoszeniu e-mailowym, zostałaś poproszona o podanie szczegółowych informacji na temat zamówienia i przesyłki, ale nie otrzymaliśmy od Ciebie odpowiedzi.
Przepraszam, że dopiero dzisiaj otrzymujesz odpowiedź od nas tutaj na forum.
Poprosiłam już o wyjaśnienie tej sprawy w prowadzonej dyskusji więc poczekaj proszę na naszą wypowiedź.
Dodam, że problem z odbiorem przesyłki ze strony kupującego wynikał najprawdopodobniej z tego, że próbował odebrać ją z automatu paczkowego, a ona czekała na odbiór w punkcie ORLEN, czyli na stacji.
@la_nika nie jest prawdą to co piszesz,nie otrzymałam od was żadnego maila i prośby o podanie szczegółów. Od tygodnia nie otrzymuję żadnych informacji. Poza tym powyżej sami pytaliście czy chcę waszego udziału w dyskusji to było 3 dni temu i napisałam że oczywiście i zignorowaliście to. Proszę to co powyżej napisac w dyskusji klientowi,ostatnie zdanie dotyczące złego automatu. Prosiłam też mailowo oraz w dyskusji o mozliwosc nadania ponownie paczki bez opłat i tez proszę o decyzję.
@petinek_pl w sprawie nr 43407239, 16 lipca 2024 o 10:10, Doradca napisał:
"Proszę o podanie numeru przesyłki / numeru zamówienia. Po otrzymaniu od Pani wiadomości, postaram się pomóc".
Tak jak pisałam, przepraszam, że dopiero dzisiaj otrzymujesz odpowiedź od nas tutaj na forum. Nie wypowiadam się w dyskusjach, robi to inny zespół i poprosiłam o wypowiedź w Twojej dyskusji, przekazałam wszystkie informacje: o problemach z odbiorem i prośbą o umożliwienie darmowej wysyłki, więc osoba wypowiadająca się w dyskusji ma wszystkie informacje, pozostaje mi poprosić Cię o cierpliwość.
Najprawdopodobniej kupujący będzie musiał zapłacić za ponowną wysyłkę przesyłki.