Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uwaga, mamy kolejnego przewoźnika u którego doręczone to znaczy ... to nic nie znaczy.
Tak oto Allegro One doręcza zwroty od klientów aby przypadkiem jakość sprzedaży nie była za wysoka.
A00008GZP0 - numer przesyłki zwrotnej widniejący w zakładce zwroty.
A00005K6N9 - pierwotna przesyłka którą nadaliśmy klientowi.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Allegro_One ktoś coś chce dodać?
@sl-aw-ek Najmocniej przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź. Widzę, że już otrzymałeś wyjaśnienie w sprawie 34861825. Zaszła pomyłka i przesyłka nie została doręczona na numerze A00008GZP0 i status doręczone jest błędnie wystawiony. Zgodnie z informacją od oddziału Allegro One po nieudanych próbach został zarejestrowany kolejny zwrot do nadawcy na numerze pierwotnej przesyłki A00005K6N9. Stąd ta nieścisłość w statusach.
@w_kiwi Może status jest błędny, ale jak najbardziej wlicza się do średniej w jakości sprzedaży.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Korespondencja34861825 cytuję: "Przesyłka nie wpływa na jakość, ponieważ jest to zwrot od klienta."
Proszę oficjalnie potwierdzić, że błędny status o doręczeniu o 7 dni wcześniej niż faktycznie doręczono przesyłkę nie ma żadnego wpływu na jakość sprzedaży w obszarze "Szybkie zwroty wpłat do klientów" i od razu proszę o poprawienie artykułu https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-atra... ponieważ wprowadza nas wszystkich w błąd.
@sl-aw-ek wyjaśniam tę kwestię, więc na razie poproszę Cię o cierpliwość.
@sl-aw-ek masz rację, status przesyłki zwrotnej od klienta ma wpływ na jakość sprzedaży, dlatego bardzo przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. To zamówienie jutro, po przeliczeniu danych, nie będzie brane pod uwagę w Twoich statystykach. Jeszcze raz przepraszam.