Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, klient złożył u nas zamówienie sposobem dostawy do punktu Allegro One Box zgłosił nam ze po otworzeniu skrytki była ona pusta, co możemy z tym zrobić?
@Firma_Karwil bardzo prosimy o podanie numeru przesyłki, a także numeru lub adresu automatu paczkowego, z którego kupujący chciał odebrać przesyłkę.
Numer przesyłki: ALE000015E54A7D
Miejsce odbioru:
Chrobrego 16a
15-057 Białystok
@Firma_Karwil dziękujemy za podanie tych informacji i przepraszamy za trudności. Kurier nie umieścił przesyłki w automacie, ponieważ była zbyt duża. Skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem i dziś przesyłka została umieszczona w automacie w skrytce o odpowiednim rozmiarze.
Kupujący powinien otrzymać już informację o umieszczeniu przesyłki w automacie, tym razem skrytka nie będzie pusta.
Ty odpowiadasz za towar do chwili odbioru przez kupującego, jeżeli go tam nie było wyślij ponownie a ty składaj reklamacje.
@LEW433 Tak zgadza się, właściwie to sprzedawca powinien od razu wysyłać 2 komplety zakupionego towaru, by w razie takiej sytuacji, klient mógł bez kosztowo i bezstresowo odebrać drugą zdublowaną paczkę.
@LEW433
odpowiadasz za towar do chwili odbioru przez kupującego
Nie masz wiedzy, że zakup był zakupem konsumenckim (mógł być, ale pewności nie masz) - to po pierwsze.
Po wtóre:
Jeżeli zakup byłby zakupem konsumenckim, to miałby zastosowanie:
Art. 548
3. Jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu.
Zgodnie zaś z wyrokiem SN:
Przez pojęcie wydania rzeczy należy rozumieć nie tylko przeniesienie posiadania, przewidziane w przepisach art. 348-351 k.c., ale również samo zapewnienie kupującemu możności odebrania nabytej rzeczy, która została realnie zaofiarowana, a więc niezależnie od tego, czy kupujący rzeczywiście przejął rzecz do swojej dyspozycji .
W tej sytuacji to kupujący (w swoim własnym interesie) powinien dowieść, że skrytka była pusta (np. dokonując stosownego zgłoszenia w panelu automatu paczkowego podczas próby odbioru przesyłki).
Nie powtarzaj wadliwych formułek pisanych przez niekompetentne osoby bo udzielając takich porad np. Kupującemu mógłbyś skomplikować jego sytuację.
jeżeli go tam nie było wyślij ponownie a ty składaj reklamacje.
O tym czy przesyłka tam była czy nie - może wyjaśnić podmiot odpowiedzialny za zielone skrzynki czyli Allegro.
Kolejność powinna więc być odwrotna: najpierw reklamacja do Allegro (złożona przez sprzedawcę o ile kupujący był konsumentem i/lub kupującego), a następnie podjęcie ew. decyzji o ponownej wysyłce rzeczy po uzyskaniu odpowiedzi od Allegro
A ty masz taką wiedzą? że piszesz że nie był, taka samo mógł być a twoim zdanie nie był.
@LEW433 oj... widzę , że jak pewna Dama i imieniu ZYX czy jakoś tam ... masz wielki problem ze zrozumieniem tego co czytasz .
@LEW433
piszesz że nie był, taka samo mógł być a twoim zdanie nie był.
Moje zdanie na temat rzetelności Twoich "porad" przedstawione jest na początku mojej wypowiedzi, a moja opinia w temacie przedstawionej przez @Firma_Karwil sytuacji zaczyna się od słów:
"Jeżeli zakup byłby zakupem konsumenckim ..."
Zachętę do (nawet kilkukrotnego w razie potrzeby) przeczytania ze zrozumieniem tekstu do którego zamierzasz się odnieść potraktuj jako dobrą radę.