Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@AndrzejSiwinski złóż proszę reklamację przez ten formularz kontaktowy.
Ja bym powiedziała bardziej 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
Olu , proszę o pomoc,
19 grudnia wysłałem zgłoszenie, tak jak sugerowałaś,
20 grudnia dostałem odpowiedź, że w ciągu 10 dni otrzymam wyjaśnienie,
22 grudnia klient podobno otrzymał sygnał od Was ,że przesyłka zaginęła .
Dzisiaj rozpoczął dyskusję,
Do tej chwili ja nie otrzymałem od Was żadnego wyjaśnienia ani informacje o zaginięciu przesyłki, ani zwrotu za przesyłkę.
Co dalej mam robić ???
@AndrzejSiwinski Dziękuję za sygnał, widzę, że napisałeś również w tej sprawie w korespondencji 38891974, poczekaj proszę na odpowiedź.