Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka wyslana przez paczkomat Allegro One Box dnia 05.07.2024 nadal w drodze, numer przesyłki A000TE1BJ5, dziś jest 13.07.2024
Co się dzieje? pierwszy raz wysłałalem do klienta przez Allegro One Od i już problem. Nikt nie odpowiada, a klient się denerwuje
Ja już napisałem klientowi aby podał nr konta bankowego, będę stratny za błędy Allegro i oddam pieniądze za towar który zgubiliście.
Jestem od 18 lat i zawsze uczciwie traktuje klientów i nie pozwolę na to aby tak klienta traktować. Zgubiłeś Allegro paczkę to powinieneś zwrócić pieniądze klientowi ale widzę że nie macie zamiaru. Więc niech ja będę stratny i oddam te pieniądze za Was.
Mam dość pisania i proszenia się o naprawienie waszego błędu. Ja nie mam czasu dziennie o 2 tygodni tylko pisać po wszystch forach, rekmalamcjach i dyskusjach. To jest nie poważne traktowanie klienta.
Ja już napisałem klientowi aby podał nr konta bankowego, będę stratny za błędy Allegro i oddam pieniądze za towar który zgubiliście.
Jestem od 18 lat i zawsze uczciwie traktuje klientów i nie pozwolę na to aby tak klienta traktować. Zgubiłeś Allegro paczkę to powinieneś zwrócić pieniądze klientowi ale widzę że nie macie zamiaru. Więc niech ja będę stratny i oddam te pieniądze za Was.
Mam dość pisania i proszenia się o naprawienie waszego błędu. Ja nie mam czasu dziennie o 2 tygodni tylko pisać po wszystch forach, rekmalamcjach i dyskusjach. To jest niepoważne traktowanie klienta.
A czego ty oczekujesz?
Allegro Delivery to jakaś patologia wysyłkowa. Paczki dostarczane po kilku dniach, DPD nie odpisuje im na reklamacje. Jak był UPS to jeszcze jakoś to wyglądało, od czasu zmiany na UPS i DPD paczki wybierane tym drugim przewoźnikiem krążą po oddziałach po tydzień.
Cóż tak to jest jak się próbuje iść na wojnę z InPost, a wystarczyło podjąć współpracę z nimi jak UPS nie dawał sobie rady z taką ilością paczek.
Mają to co chcą, niby wybierając Allegro Delivery sprzedawcę oprócz nadania paczki nic więcej nie interesuje. Dobre 😉 Reklamacje, dyskusje, wiadomości, telefony trafiają do sprzedawcy. Alllegro potrafi tylko dumne i głośne hasła rzucać. Na tym się kończy.