Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka wyslana przez paczkomat Allegro One Box dnia 05.07.2024 nadal w drodze, numer przesyłki A000TE1BJ5, dziś jest 13.07.2024
Co się dzieje? pierwszy raz wysłałalem do klienta przez Allegro One Od i już problem. Nikt nie odpowiada, a klient się denerwuje
@obek11 poinformowałeś klienta w ofercie o kiepskiej jakości usługi Łone ?
W tym tygodniu nadałem 8 / tylko 8 / z tego 3 opóźnione .....to się nazywa standard allegro
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ wiem ,że zaraz usuniecie mój wpis , ale kto przeczytał to przeczytał .
Pierwszy raz wysyłam przez ten paczkomat, nie spodziewałem się że tak długo to trwa. Ile najdłużej paczka szła u Ciebie @mdrogeria
@obek11 @mdrogeria jestem do Waszej dyspozycji. @obek11 nasz doradca skontaktuje się z Tobą w tickecie nr 43400417 jak tylko ustali, co się dzieje z przesyłką. Jesteś więc w dobrych rękach 🙂
@ayo80 dziękuję za wsparcie, w takim razie czekam na informacje
@ayo80 czy wiadomo gdzie jest paczka? Klient czeka na informacje, mam dyskusje złożona przez klienta.
@mdrogeria wiesz może kto jeszcze może pomóc, niestety @ayo80 nie odzywa się od soboty, nikt do tej pory nic nie powiedział na temat paczki, klient się niecierpliwi
@obek11 Przepraszamy Cię, że tyle czekasz, ale wciąż nie otrzymaliśmy informacji na temat paczki od oddziału. Kiedy tylko uzyskamy więcej informacji, otrzymasz wiadomość mejlową, tak jak już informowała Cię Paula.
@ko_alka ja mogę czekać ale klient nie, dziś przez cały dzień nikt nie odpowiedział gdzie paczka? Od kiedy jest Allegro One Box to same problemy. Mam dyskusje złożoną przez klienta, napisana reklamacja i nikt nic nie sprawdził nawet.
@obek11 wiesz ile jest takich zgłoszeń dziennie 😄 daj im czas, wytłumacz grzecznie klientowi co by na przyszłość podejmował bardziej dojrzałe decyzje co do wyboru przewoźnika 😄
@obek11 nic nie zrobisz , interwencji do supportu napisałem od początku roku kilkanaście , zwykle po tygodniu otrzymuję RADOSNĄ 😅 odpowiedź , że przesyłka została dostarczona do klienta oraz zapewnienie ,że cyt ,, to wyjątkowa sytuacja i ....bla...bla .... bla ..nie są to nasze standardy,,
Zastanawiam się tylko czy po interwencji podejmują jakikolwiek kontakt z klientem czy ,, standardowo ,, pozostawiają problem na barkach sprzedawcy .
Sprawa nadal nie ma rozwiązania,, paczka wyslana 12 dni temu i nikt nie wie gdzie paczka. Nie potrafię zrozumieć działania Allegro One Box. Czy oni naprawdę nie wiedzą? L
Allegro wszędzie się chwali, że ma bezpieczne zakupy więc niech teraz odda pieniądze klientowi. Ja paczkę włożyłem do ich paczkomatu i jakoś dziwnie wyparowała.
Nie spodziewałem się tego, zdecydowanie standardy Allegro się pogorszyły.
Nie otrzymałem odpowiedźi na reklamacje, na dyskusje, na grupie społecznościowej.
Minęło 2 tygodnie i sprawa nadal nie została rozwiązana . Nikt nie potrafi pomóc.
Czy wie ktoś gdzie mam napisać aby było wsparcie? Na pomoc Allegro nie odpowiadają, zresztą nigdzie nie odpowiedzieli.
@obek11 przepraszam, że nie otrzymałeś odpowiedzi, to dlatego, że my również nie otrzymaliśmy wyjaśnień od przewoźnika, ponowiliśmy interwencję w tej sprawie i gdy tylko otrzymamy odpowiedź wrócimy do Ciebie w zgłoszeniu e-mailowym.
Jeśli chcesz zwrócić wpłatę kupującemu, to możliwe to będzie tylko bezpośrednio na konto bankowe.
To jest śmieszne co piszesz. Ja mam zwrócić pieniądze? Towar był włożony do paczkomatu Allegro One i gdzie jest?
Allegro reklamuje się 100% bezpiecznych zakupów to teraz oddajcie pieniądze klientowi! Ja towar wysłałem i to wy go zgubiliście! Więc ponosicie odpowiedzialność. Kto mi odda pieniądze za towar?
Jeśli oddacie mój produkt to mogę oddać pieniądze ale niestety jest u was i to wy macie klientowi oddać pieniądze.
@obek11 moja wiadomość dotycząca zwrotu nawiązuje do Twojej wiadomości w dyskusji i jest tylko informacyjna, nie napisałam, że powinieneś to zrobić, tylko że zwrot przez Allegro Finanse nie będzie możliwy. Kupujący powinien w prowadzonej dyskusji poprosić o pomoc Allegro.
Bardzo przepraszam, że trwa to tak długo, jesteśmy w kontakcie z przewoźnikiem i ustalamy co się stało.
Odpowiedzi jakie teraz pojawiły się w dyskusji to automatyczne wiadomości, poprosiłam już o wypowiedź naszego pracownika.
Ludzie nie wierzę w co widzę, w dyskusji Allegro twierdzi że paczka nie została wyslana, paczka ma nr A000TE1BJ5 i pytam się gdzie jest ta paczka, wystarczy wpisać w śledzeniu paczek Allegro One Box i widać do została nadana. Doradca Allegro w dyskusji chce potwierdzenie nadania. Przecież po wysyłce zmienił się tylko status w zakupie i nic nie przyszło. Mam mu to wyczarować.
Paczka ma nr A000TE1BJ5, mają kamery na paczkmatach i niech sobie zobaczą że została wysłana.
@obek11 tak jak pisałam, wiadomości w dyskusji to wiadomości automatyczne, nie napisał ich Doradca, nie przesyłaj potwierdzenia nadania. Wiemy, że nadałeś przesyłkę, wszystko jest jasne i poprosiłam już Doradcę o wypowiedź w dyskusji.