anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One Box

obek11
#7 Wielbiciel#

Paczka wyslana przez paczkomat Allegro One Box dnia 05.07.2024 nadal w drodze, numer przesyłki A000TE1BJ5, dziś jest 13.07.2024

Co się dzieje? pierwszy raz wysłałalem do klienta przez Allegro One Od i już problem. Nikt nie odpowiada, a klient się denerwuje

 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

mdrogeria
#21 Demiurg#

@obek11 poinformowałeś klienta w ofercie o kiepskiej jakości usługi Łone ?

W tym tygodniu nadałem 8 / tylko 8 / z tego 3 opóźnione .....to się nazywa standard allegro 

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  wiem ,że zaraz  usuniecie mój wpis , ale kto przeczytał to przeczytał .

oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

Pierwszy raz wysyłam przez ten paczkomat, nie spodziewałem się że tak długo to trwa. Ile najdłużej paczka szła u Ciebie @mdrogeria 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@obek11 hmm... dobre pytanie , bywało ,że tydzień leżały nadane w automacie 

Zaczekaj nebawem pomoże Ci Paulinka @ayo80

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@obek11 @mdrogeria jestem do Waszej dyspozycji. @obek11 nasz doradca skontaktuje się z Tobą w tickecie nr 43400417 jak tylko ustali, co się dzieje z przesyłką. Jesteś więc w dobrych rękach 🙂

   Paula
   Moderatorka
oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

@ayo80 dziękuję za wsparcie, w takim razie czekam na informacje

oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

@ayo80 czy wiadomo gdzie jest paczka? Klient czeka na informacje, mam dyskusje złożona przez klienta. 

oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

@mdrogeria wiesz może kto jeszcze może pomóc, niestety @ayo80 nie odzywa się od soboty, nikt do tej pory nic nie powiedział na temat paczki, klient się niecierpliwi 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@obek11 Przepraszamy Cię, że tyle czekasz, ale wciąż nie otrzymaliśmy informacji na temat paczki od oddziału. Kiedy tylko uzyskamy więcej informacji, otrzymasz wiadomość mejlową, tak jak już informowała Cię Paula. 

oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

@ko_alka ja mogę czekać ale klient nie, dziś przez cały dzień nikt nie odpowiedział gdzie paczka? Od kiedy jest Allegro One Box to same problemy. Mam dyskusje złożoną przez klienta, napisana reklamacja i nikt nic nie sprawdził nawet. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@obek11 wiesz ile jest takich zgłoszeń dziennie 😄 daj im czas, wytłumacz grzecznie klientowi co by na przyszłość podejmował bardziej dojrzałe decyzje co do wyboru przewoźnika 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@obek11 nic nie zrobisz , interwencji do supportu napisałem od początku roku kilkanaście , zwykle po tygodniu otrzymuję RADOSNĄ 😅 odpowiedź , że przesyłka została dostarczona do klienta oraz zapewnienie ,że cyt ,, to wyjątkowa sytuacja i ....bla...bla .... bla ..nie są to nasze standardy,,

Zastanawiam się tylko czy po interwencji podejmują jakikolwiek kontakt z klientem czy ,, standardowo ,, pozostawiają problem na barkach sprzedawcy .

oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

Sprawa nadal nie ma rozwiązania,, paczka wyslana 12 dni temu i nikt nie wie gdzie paczka. Nie potrafię zrozumieć działania Allegro One Box. Czy oni naprawdę nie wiedzą? L

Allegro wszędzie się chwali, że ma bezpieczne zakupy więc niech teraz odda pieniądze klientowi. Ja paczkę włożyłem do ich paczkomatu i jakoś dziwnie wyparowała. 

@ko_alka @ayo80 

oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

Nie spodziewałem się tego, zdecydowanie standardy Allegro się pogorszyły. 

Nie otrzymałem odpowiedźi na reklamacje, na dyskusje, na grupie społecznościowej. 

Minęło 2 tygodnie i sprawa nadal nie została rozwiązana . Nikt nie potrafi pomóc. 

Czy wie ktoś gdzie mam napisać aby było wsparcie? Na pomoc Allegro nie odpowiadają, zresztą nigdzie nie odpowiedzieli. 

@ko_alka @ayo80 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@obek11 przepraszam, że nie otrzymałeś odpowiedzi, to dlatego, że my również nie otrzymaliśmy wyjaśnień od przewoźnika, ponowiliśmy interwencję w tej sprawie i gdy tylko otrzymamy odpowiedź wrócimy do Ciebie w zgłoszeniu e-mailowym.
Jeśli chcesz zwrócić wpłatę kupującemu, to możliwe to będzie tylko bezpośrednio na konto bankowe. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

To jest śmieszne co piszesz. Ja mam zwrócić pieniądze? Towar był włożony do paczkomatu Allegro One i gdzie jest?

Allegro reklamuje się 100% bezpiecznych zakupów to teraz oddajcie pieniądze klientowi! Ja towar wysłałem i to wy go zgubiliście! Więc ponosicie odpowiedzialność. Kto mi odda pieniądze za towar?

Jeśli oddacie mój produkt to mogę oddać pieniądze ale niestety jest u was i to wy macie klientowi oddać pieniądze. 

@la_nika 

oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

Ile mam czekać i klient na odpowiedź tydzień, miesiąc, rok? 

Co to za standardy, już minęło 2 tygodnie i produkt nie dotarł do klienta. 

Jak to możliwe że nikt nie potrafi odpowiedzieć gdzie jest paczka? 

@ko_alka @la_nika @ayo80 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@obek11 moja wiadomość dotycząca zwrotu nawiązuje do Twojej wiadomości w dyskusji i jest tylko informacyjna, nie napisałam, że powinieneś to zrobić, tylko że zwrot przez Allegro Finanse nie będzie możliwy. Kupujący powinien w prowadzonej dyskusji poprosić o pomoc Allegro. 
Bardzo przepraszam, że trwa to tak długo, jesteśmy w kontakcie z przewoźnikiem i ustalamy co się stało. 
Odpowiedzi jakie teraz pojawiły się w dyskusji to automatyczne wiadomości, poprosiłam już o wypowiedź naszego pracownika. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

obek11
#7 Wielbiciel#

Ludzie nie wierzę w co widzę, w dyskusji Allegro twierdzi że paczka nie została wyslana, paczka ma nr A000TE1BJ5 i pytam się gdzie jest ta paczka, wystarczy wpisać w śledzeniu paczek Allegro One Box i widać do została nadana. Doradca Allegro w dyskusji chce potwierdzenie nadania. Przecież po wysyłce zmienił się tylko status w zakupie i nic nie przyszło. Mam mu to wyczarować. 

Paczka ma nr A000TE1BJ5, mają kamery na paczkmatach i niech sobie zobaczą że została wysłana. 

@la_nika @ko_alka @ayo80 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@obek11 tak jak pisałam, wiadomości w dyskusji to wiadomości automatyczne, nie napisał ich Doradca, nie przesyłaj potwierdzenia nadania. Wiemy, że nadałeś przesyłkę, wszystko jest jasne i poprosiłam już Doradcę o wypowiedź w dyskusji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów