Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, piszę po raz enty na tym forum z powodu Allegro One. Klient otworzył mi dwie dyskusje, bo nie dostał towaru na czas. Co najlepsze zamówił w piątek 26.07 i wtedy też dałem zlecenie podjazdu (2 paczki), kurier nie przyjechał. Nastał poniedziałek 29.07, do 13:00 kurier nie przyjeżdżał więc zadzwoniłem na infolinię Allegro One (numer wątku 43701665). Oczywiście mówili, że muszą coś tam zapytać i poinformują mnie mailowo. Kurier nie przyjechał, informacji nie dostałem, klient otworzył dyskusję. To są jakieś kpiny ze sprzedawców i kupujących. Zmuszacie nas do używania tej metody dostawy, zmuszacie nas do wysyłek jak najpóźniej danego dnia, a sami nie wywiązujecie się ze swoich obowiązków. @Allegro_One @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Numery przesyłek: A000VM68Q9, A000VM68R7
Co wysyłki Allegro One to jakiś problem, znowu muszę prosić się o usunięcie z jakości sprzedaży i prosić łaskawie, żeby kurier po paczki przyjechał. Nikt mi dodatkowo nie płaci za to, żeby pełnić rolę rzecznika prasowego Allegro One przed klientami!!! Tracę masę czasu, żeby ktoś podjechał i zabrał paczki, kurierzy mają wywalone, żeby zadzwonić, że nie przyjadą czy coś.
PS. Ostatnio miałem dwa zwroty, bo kurierzy trzymali paczki chyba przez 3 dni i klienci się zirytowali. Kto mi odda za stracony czas, zamrożoną gotówkę itd? Formularze reklamacyjne coś dają czy z góry odrzucacie?
PS2. Sugeruję Allegro wprowadzenie automatu, który usuwa z jakości sprzedaży przesyłki po które kurier nie podjechał mimo zlecenia, bo to żenada, żeby z każdą przesyłką do Was pisać, dzwonić itd. Myślę, że w lipcu spokojnie 3-4h straciłem tylko na tłumaczenie się z braku wysyłki w terminie, pisanie na forum i dzwonienie do Was na infolinię.
Pozdrawiam, zirytowany sprzedawca.
To jest w ogóle majstersztyk.
W dyskusji dostaniesz po tyłku, komentarza nie usuną, a reklamację przewoźnik (Allegro) odrzuci.
no i co ? i nic.
Aha, spada Ci jakość sprzedaży, POPRAW SIĘ ! Nasi użytkownicy oczekują najwyższej jakości obsługi.
Cześć @3kELO. Przepraszam za utrudnienia. Poproszę o interwencję w Twojej sprawie i postaram się ustalić czym spowodowane było niepodjęcie przesyłek. Gdy tylko otrzymam więcej informacji, powrócę do Ciebie z odpowiedzią.