anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One - FRUSTRACJA, BEZSILNOŚĆ

3kELO
#10 Popularyzator#

Witam, piszę po raz enty na tym forum z powodu Allegro One. Klient otworzył mi dwie dyskusje, bo nie dostał towaru na czas. Co najlepsze zamówił w piątek 26.07 i wtedy też dałem zlecenie podjazdu (2 paczki), kurier nie przyjechał. Nastał poniedziałek 29.07, do 13:00 kurier nie przyjeżdżał więc zadzwoniłem na infolinię Allegro One (numer wątku 43701665). Oczywiście mówili, że muszą coś tam zapytać i poinformują mnie mailowo. Kurier nie przyjechał, informacji nie dostałem, klient otworzył dyskusję. To są jakieś kpiny ze sprzedawców i kupujących. Zmuszacie nas do używania tej metody dostawy, zmuszacie nas do wysyłek jak najpóźniej danego dnia, a sami nie wywiązujecie się ze swoich obowiązków. @Allegro_One  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Numery przesyłek: A000VM68Q9A000VM68R7

Co wysyłki Allegro One to jakiś problem, znowu muszę prosić się o usunięcie z jakości sprzedaży i prosić łaskawie, żeby kurier po paczki przyjechał. Nikt mi dodatkowo nie płaci za to, żeby pełnić rolę rzecznika prasowego Allegro One przed klientami!!! Tracę masę czasu, żeby ktoś podjechał i zabrał paczki, kurierzy mają wywalone, żeby zadzwonić, że nie przyjadą czy coś.

PS. Ostatnio miałem dwa zwroty, bo kurierzy trzymali paczki chyba przez 3 dni i klienci się zirytowali. Kto mi odda za stracony czas, zamrożoną gotówkę itd? Formularze reklamacyjne coś dają czy z góry odrzucacie?

PS2. Sugeruję Allegro wprowadzenie automatu, który usuwa z jakości sprzedaży przesyłki po które kurier nie podjechał mimo zlecenia, bo to żenada, żeby z każdą przesyłką do Was pisać, dzwonić itd. Myślę, że w lipcu spokojnie 3-4h straciłem tylko na tłumaczenie się z braku wysyłki w terminie, pisanie na forum i dzwonienie do Was na infolinię.

Pozdrawiam, zirytowany sprzedawca.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mm-computers
#11 Animator#

To jest w ogóle majstersztyk.

W dyskusji dostaniesz po tyłku, komentarza nie usuną, a reklamację przewoźnik (Allegro) odrzuci.

no i co ? i nic.

Aha, spada Ci jakość sprzedaży, POPRAW SIĘ ! Nasi użytkownicy oczekują najwyższej jakości obsługi.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @3kELO. Przepraszam za utrudnienia. Poproszę o interwencję w Twojej sprawie i postaram się ustalić czym spowodowane było niepodjęcie przesyłek. Gdy tylko otrzymam więcej informacji, powrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów