Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej
Czy też tak macie? W ciągu tygodnia 2 zgłoszenia o problemie z paczką od Klientów.
Sposób wysyłki ALLEGRO One, dojechała na sortownie i cisza.
Pytanie czy to standardowa procedura, że paczka stoi na sortowni kilka dni i Allegro i UPS nic nie robią i czekają aż Klient da znać i Sprzedawca zgłosi reklamację?
Potem też nie wiele się dzieje, przypomina to procedurę reklamacyjną w Poczcie Polskiej - 30 dni itp itd.
Jakie macie doświadczenia, jak to najsprawniej załatwiać?
Procedury reklamacyjne są takie same we wszystkich firmach, bo określa je "Rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej". Te 30 dni wynikają właśnie z tego rozporządzenia.
A co do paczek, to za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od daty nadania (wystarczy awizo). Termin wynika z prawa pocztowego. Tak więc dopóki nie minie 30 dni, przesyłkę uznaje się za opóźnioną, chyba że przewoźnik dobrowolnie przyzna się do zgubienia paczki przed upływem tego terminu i wypłaci odszkodowanie.
A za opóźnienie w doręczeniu (powyżej 3 dni w przypadku dostawy na drugi dzień) przysługuje odszkodowanie. Godzina graniczna nadania to 12:00.
U nas spokój nawet nie pamiętam kiedy coś z naszych wysyłek zaginęło ale wysyłamy tylko tylko przez dostawców którym ufamy a One w tym gronie nie ma .
U mnie właśnie zagubione 3 paczki. Nadane w paczkomacie allegro one 18.11, dzisiaj w nocy "się zagubiły". Reklamacja złożona, allegro nie może porozumieć się z przewoźnikiem 😞
Jak to reklamacja zaginięcia, to raczej odrzucą, bo została złożona przed upływem regulaminowego terminu.
Póki co można reklamować opóźnienie w doręczeniu.
Na allegro w śledzeniu jest taka informacja "Przesyłka została zagubiona" więc chyba sami się przyznali. Moim zdaniem kurier od tygodnia tam po prostu nie zagląda, bo trochę to dziwne, że 3 paczki wrzucone tego samego dnia o tej samej porze nagle zaginęły.