Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy wreszcie Allegro One zacznie działać poprawnie, nie deklaruje wysyłki tego samego dnia, a i tak jest problem, bo klienci roszczenia odnośnie nie terminowych dostaw kierują do mnie, a nie do Allegro, który w tym przypadku jest przewoźnikiem.
Narzucacie tą formę przesyłki przy Smarcie ale nie potraficie jej utrzymać należycie, tym samym narażając mnie na straty. Ile jeszcze?! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@it24_pl Masz ustawioną godzinę wysyłki tego samego dnia, dlatego wyświetla Ci się taka informacja w ofertach.
w_kiwi Nie, nie, nie. Przedwczoraj dodałem opcję wysyłki tego samego dnia z godziną, i przynajmniej teraz nie mam informacji że o godz. 15 klient kupi, a na następny dzień będzie u niego bo nie liczycie poprawnie czasu przesyłki! Wasze Allegro One to nie na następny dzień, tylko za 2-3 dni. Wprowadzacie kupujących w błąd. Całe szczęście znalazłem sposób, żeby skutecznie wyeliminować wasze fałszowanie rzeczywistości, chociaż nie dokońca jak czytam inne wątki, bo ludziom potrafi paczka iść ponad tydzień! Nie mniej jednak właśnie zwróciłem klientowi pieniądze za zwrot z tytułu nieterminowej dostawy (oddacie mi za to pieniądze? - bo to wy się nie wywiązaliście z umowy), a z drugim mam otwartą dyskusję dlaczego towar nie jest jeszcze u niego, (zakup jeszcze z przed zmiany).
piszesz kupującemu, że to allegro go wprowadziło w błąd co do terminu dostawy
piszesz kupującemu, że ta wysyłka to usługa allegro
i że tam może kierować swoje żale
Dzień Dobry, podepnę się pod temat, ustawiłem wysyłkę do ''łanów'' i kuriera UPS że wysyłka wtorek i piątek do godziny 0:02 a pokazuje i tak zupełnie co innego, więc po co ta opcja. Wasze algorytmy ...... Ustawiam dzień i godzinę więc tak powinno klientowi pokazywać, a nie Allegro wie lepiej i wprowadza klienta w błąd, a później jak problem to umywacie rączki
@it24_pl to nie udostępniaj 😄
kostas11 nie skomentuję.