anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One kurier zostawił awizo, którego tak naprawdę nie zostawił, pomimo, że klient jest w domu

Artaj
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Allegro One kurier podobno zostawił awizo (tak pokazuje na allegro w historii przesyłki), którego nigdzie nie ma - pomimo, że klientka jest cały dzień w domu. Proszę o jak najszybsze sprawdzenie tego - nr A00117DPA9

Klientka dzwoniła do mnie przed zakupem, aby się upewnić, że będzie dzisiaj dostarczone.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Artaj
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Artaj poprosiłam już o sprawdzenie co się dzieje z tą przesyłką, więc wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Artaj
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Nie dostałem odpowiedzi. Paczka wysłana 5 dni temu!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Artaj otrzymałam informację, że dziś kurier podejmie kolejną próbę doręczenia pod wskazany adres. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Artaj
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ 

Tak samo było wczoraj i w piątek i nic. Jaką mam gwarancję?

oznacz moderatorów

Artaj
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę mi podać numer do kuriera, która będzie dzisiaj dostarczał przesyłkę.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Artaj przykro mi, ale nie podajemy numerów do kurierów. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Artaj
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Właśnie dzwoniłem do Allegro One i przesyłka nie wyjechała do klienta. Skąd @_HolaOla_ masz taką informacje, że będzie dzisiaj dostarczona? Powiedziano mi, że nie będzie dzisiaj dostarczona?

oznacz moderatorów

Artaj
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Artaj takie mamy procedury, dlatego bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Interweniujemy już w oddziale i działamy, dlaczego paczka nie została dziś wydana do doręczenia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Artaj
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Klient zdecydował, że nie będzie już dłużej czekał i dokonał zwrotu na allegro. W związku z tym, że paczka nie została dostarczona (powinna dotrzeć w piątek) proszę mnie poinformować na jaką rekompensatę mogę liczyć.

 

Proszę również o przekierowanie przesyłki do mnie.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Artaj Nie będzie żadnej rekompensaty.
Co najwyżej słowo "przepraszamy" ale to max na co można liczyć.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Artaj przykro mi, ale nie mogę Ci niczego takiego zagwarantować, bo nie rozpatrujemy tutaj reklamacji. Złóż ją proszę oficjalną drogą przez ten formularz i wówczas otrzymasz odpowiedź od zespołu, który się tym zajmuje. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Artaj
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Czy przesyłka została zwrócona do mnie, bo nie dostałem żadnej odpowiedzi?

W historii przesyłki nie ma żadnej aktualizacji od poniedziałku od rana. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Same problemy z tą metodą dostawy, rekompensatę już dostałeś "przykro nam". a kupujący zły i jeszcze niech wystawi negatywa.

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Bo tu chodzi o pieniądze, dlatego np. Kurierowi inpostu się chce a kurierowi dpd się nie chce. Wiem to z pierwszej ręki.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Artaj po raz kolejny interweniujemy w oddziale odpowiedzialnym za Twoją przesyłkę, ale niestety nie mamy jeszcze odpowiedzi, co się dzieje z Twoją paczką. Bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Tak jak pisałam wcześniej masz prawo reklamować tę przesyłkę. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów