Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Allegro One kurier podobno zostawił awizo (tak pokazuje na allegro w historii przesyłki), którego nigdzie nie ma - pomimo, że klientka jest cały dzień w domu. Proszę o jak najszybsze sprawdzenie tego - nr A00117DPA9
Klientka dzwoniła do mnie przed zakupem, aby się upewnić, że będzie dzisiaj dostarczone.
@Artaj poprosiłam już o sprawdzenie co się dzieje z tą przesyłką, więc wrócę do Ciebie z informacjami.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Nie dostałem odpowiedzi. Paczka wysłana 5 dni temu!
@Artaj otrzymałam informację, że dziś kurier podejmie kolejną próbę doręczenia pod wskazany adres.
Tak samo było wczoraj i w piątek i nic. Jaką mam gwarancję?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Proszę mi podać numer do kuriera, która będzie dzisiaj dostarczał przesyłkę.
@Artaj przykro mi, ale nie podajemy numerów do kurierów.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Właśnie dzwoniłem do Allegro One i przesyłka nie wyjechała do klienta. Skąd @_HolaOla_ masz taką informacje, że będzie dzisiaj dostarczona? Powiedziano mi, że nie będzie dzisiaj dostarczona?
@Artaj takie mamy procedury, dlatego bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Interweniujemy już w oddziale i działamy, dlaczego paczka nie została dziś wydana do doręczenia.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Klient zdecydował, że nie będzie już dłużej czekał i dokonał zwrotu na allegro. W związku z tym, że paczka nie została dostarczona (powinna dotrzeć w piątek) proszę mnie poinformować na jaką rekompensatę mogę liczyć.
Proszę również o przekierowanie przesyłki do mnie.
@Artaj Nie będzie żadnej rekompensaty.
Co najwyżej słowo "przepraszamy" ale to max na co można liczyć.
@Artaj przykro mi, ale nie mogę Ci niczego takiego zagwarantować, bo nie rozpatrujemy tutaj reklamacji. Złóż ją proszę oficjalną drogą przez ten formularz i wówczas otrzymasz odpowiedź od zespołu, który się tym zajmuje.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Czy przesyłka została zwrócona do mnie, bo nie dostałem żadnej odpowiedzi?
W historii przesyłki nie ma żadnej aktualizacji od poniedziałku od rana.
Same problemy z tą metodą dostawy, rekompensatę już dostałeś "przykro nam". a kupujący zły i jeszcze niech wystawi negatywa.
Bo tu chodzi o pieniądze, dlatego np. Kurierowi inpostu się chce a kurierowi dpd się nie chce. Wiem to z pierwszej ręki.
@Artaj po raz kolejny interweniujemy w oddziale odpowiedzialnym za Twoją przesyłkę, ale niestety nie mamy jeszcze odpowiedzi, co się dzieje z Twoją paczką. Bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Tak jak pisałam wcześniej masz prawo reklamować tę przesyłkę.