Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
85% kupujących online nie złoży ponownie zamówienia po złym doświadczeniu z dostawą, źródło:
Allegro wie lepiej. Nie zakłócaj im błogiego stanu nieświadomości jakimiś śmieciowymi badaniami 😉
Tu logika i badania nie są wiarygodne .
@TomBanknoter wsadzili kasę w automaty + umowa z przewoźnikiem, nie ma szans żeby się z tego wycofali, przy okazji mnie namówili wręcz do rezygnacji z Allegro 🙂
@AR_Auto_Czesci Mnie nie chodzi o to, żeby się wycofali, tylko żeby się wzięli do roboty 😎
Każdy przewoźnik generuje jakieś problemy. Kwestia tylko ile, ich jest, i jak są rozwiązywane. Cywilizowane serwisy mają infolinie, procedury reklamacyjne itd. Tu jest tylko forum, na którym nikt nie odpopwiada