Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Kiedy w końcu zrobicie porządek z paczkami Allegro One obsługiwanymi przez kurierów UPS?
Od ponad miesiąca nikt nie podjeżdża po paczki, a paczki nadane w Allegro Box przed godziną graniczną są odbierane z jednodniowym poślizgiem. Dzień w dzień. Od miesiąca zgłaszam tą sprawę. Piszę, rozmawiam z Waszymi konsultantami i poza odpowiedziami w stylu "zgłoszę to UPS" i "to jednorazowa sytuacja" nie wynika z tego nic. Wymagacie tej formy dostawy do Smarta, wyświetlacie informację o dostawie jutro lub w sobotę a na to nie ma żadnych szans.
Przewidywana dostawa zakupu kupionego o 12 godz produktu wyswietlana jest na jutro ( gdzie sprzedawca ma ustawiony 1 dzienna wysylke ) , zamowiony kurier podjezdza po to w kolejny dzien,a w sledzeniu Allegro one box przesylka przez dwa dni ma komunikat " Przesyłka przyjęta od kuriera przez magazyn" i zostaje dostarczona w czwartek. Wiem ze koroporacje maja na celu tylko zysk, a dobro klienta to tylko belkot, ale zastanowcie sie wymuszajac niby nieobowiazkowa opcje a obowiazkowa czy to oszustwo.A komentarzem obrywa sprzedawca.
@petscenter to nie jest usługa UPS !!! swoje przesyłki rozwożą bez problemów, to jest usługa Allegro One Box Punkt i za to odpowiada allegro, problemem jest pewnie umowa na przewóz, system który jest wpięty w UPS do obsługi i zarządzania, dostępność automatów i ilość paczek, nie zawsze kurierom się chce gnać jak u mnie w Szczecinie są 4 sztuki więc pewnie co kilka dni je ogarniają 😄
Ja to wiem 😉 Tak samo jak to, że na Naszym rejonie UPS ma kompletny brak załogi i ściągają ludzi z innych miast (we wrześniu jak rozmawiałam z jednym to się dowiedziałam, że go ściągnęli z Rzeszowa to Wrocławia 😂).
Tylko dlaczego mnie jako Sprzedającego ma to obchodzić, skoro tego dziadostwa nie mogę wyłączyć a system Allegro wyświetla, że przesyłka zostanie dostarczona na drugi dzień. Szczególnie, że średni czas dostawy tej pożal się Boże usługi to ostatnio tydzień. Skoro jedni i drudzy się dogadali to niech ponoszą odpowiedzialność.
Próbowałam się nawet dogadać bezpośrednio z UPS. Pan konsultant był bardzo chętny, do czasu. Jak się okazało, który to rejon to padło tylko stwierdzenie, że ktoś do mnie kiedyś zadzwoni ale nie w najbliższym czasie, bo brakuje Im obsady.
@petscenter Tylko dlaczego mnie jako Sprzedającego ma to obchodzić
Musi bo jak udostępniasz tą metodę to odpowiadasz za paczkę do momentu odbioru przez kupującego 😄
@kostas11 bardzo chętnie sprzedający w tym ja pozbyli by się tego gdyby allegro nie zaczęło jej wymagać do posiadania SMART. A bez smart raczej nie ma co liczyć na większą sprzedaż.
Czyli jak nie kijem to pustakiem.
@mix-mce sprawdzimy, bo nie mam zamiaru się użerać i 25 października stracę smarta, zobaczę jak wtedy będzie to wyglądać 😄
@kostas11 ja się dowiedziałem kiedyś jak mi się coś pomieszało w słownikach wysyłek przez co większość ofert straciła SMART... po jednym dniu była różnica, szczególnie jak ktoś sprzedaje drobnicę (10-40zł).
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zglaszam nastepujace problemy
-nieprawidlowy czas okreslania czasu dostawy mimo deklaracji sprzedajacego, tak zwany "przewidywany czas na podstawie poprzednich wysylek kupujacego" dlaczego ta prognoza jest widoczna dla kupujacych z pierwszenstwem przed realnym czasem ktory deklaruje sprzedajacy, kazde miasto gmina dziala inaczej logistycznie
- dlaczego Kurier One dostarcza paczki z 3-4 dniowym opoznieniem, to powinno byc ujete w sekcji czas dostawy
- dlaczego nie ma opcji typu " przekazanie problemu do serwisu Allegro lub dyskusja do serwisu Allegro" tak aby sprzedajacy nie musial sie tlumaczyc za problemy serwisu Allegro na ktore nie ma wplywu i nic o nich nie wie
@petscenter Dziękujemy za zgłoszenie! Chcielibyśmy waz zapewnić, że cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszej usługi. Wasze uwagi są oczywiście dla nas bardzo cenne. Jeśli prowadzicie aktywne korespondencje z doradcami, prosimo o ich kontynuowanie.
Czyli:
Kontynuujcie swoje rozmowy z doradcami i zgłaszajcie nam swoje uwagi, bo są dla nas bardzo cenne, ale nie myślcie, że ktoś coś zrobi w tym kierunku 😄
Tak to zrozumiałem xD
Już któryś dzień z rzędu, pomimo zamówionych podjazdów kuriera UPS po przesyłki OneBox, kurier po paczki się nie pojawia. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? Na infolinii UPS nie potrafią pomóc, gdyż twierdzą, że to jest osobna umowa i należy się kontaktować z allegro, nr tel do kuriera nie posiadają, więc nie mogą pomóc. Allegro rzekomo przekazało moje zgłoszenie do odpowiedniego działu i cisza... Kuriera jak nie było tak nie ma...