Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o wykluczenie przesyłki A000NMPY23 ze statystyk (zamówienie 198f4790-1434-11ef-826c-774492522e07 nadane w terminie)
21 maj 2024, 11:50 - Przesyłka została odebrana przez kuriera.
20 maj 2024, 08:45 - Przesyłka została nadana w punkcie.
19 maj 2024, 15:41 - Przesyłka została przygotowana przez nadawcę.
Kurier dopiero kolejnego dnia po nadaniu przesyłki odbiera ją z punktu.
@atechnik_sklep Zgłosiłam to zamówienia do wykluczenia, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@atechnik_sklep Zamówienie zostało wykluczone z Jakości. Zmiany będą widoczne po dzisiejszym nocnym przeliczeniu. 🙂
Dziękuję za interwencję, szkoda tylko, że takie zamówienia (nadane w terminie a nie odebrane z winy operatora usługi) albo zamówienia nadane w terminie ale zwracane przez klienta są wykluczane z miar jakości (na plus).
Proszę o wykluczenie ze statystyk przesyłki 0$sky_544_1715151418_561245 została zagubiona przez przewoźnika, zgłoszona reklamacja do allegro.
@CalaPrzyjemnoscc Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi.
0$sky_544_1715151418_561245
@CalaPrzyjemnoscc domyślam się, że jest to numer zamówienia z integratora, z którego korzystasz, a on nam nic nie powie. Potwierdź proszę, czy chodzi o przesyłkę nr A000U7HF28?
Tak, o tą przesyłkę się rozchodzi
@CalaPrzyjemnoscc ok, dziękuję za potwierdzenie! Poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z Twoich statystyk.
Bardzo dziękuję! Miłego dnia! 😍
@CalaPrzyjemnoscc otrzymałam odpowiedź, że będziemy mogli wykluczyć tę przesyłkę dopiero gdy potwierdzimy jej zaginięcie. Zwiększyliśmy już priorytet zgłoszenia, żeby jak najszybciej ustalić co się stało.
Czy możesz napisac kiedy dokładnie ja nadałaś? Widzę, że została zarejestrowana 12 lipca, a procesowana w WeDo 17 lipca.
Została odebrana z hurtowni przez przewoźnika w ndz 14.07.
@CalaPrzyjemnoscc dziękuję za informację! Wykluczyliśmy to zamówienie. Od jutra nie będzie się liczyć do Twoich statystyk.
Przesyłka się odnalazła i została dostarczona. Nawet w terminie 🙂 tylko przez to że nie było widać nadania, to pewnie mi zaniżyło, a nadana została dzień przed czasem.
@CalaPrzyjemnoscc super! Dziękuję, że napisałaś 🙂
Zamówienie rzeczywiście obniżyło Twoją jakość i dlatego od jutra nie będzie już brane pod uwagę w Twoich statystykach.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o wykluczenie ze statystyk przesyłki A000O79J63 nr zamówienia d80cc2e0-1850-11ef-8f10-3d497d2a9e46
Przesyłka nadana w punkcie 23.05. grubo przed godziną graniczną przewoźnika.Odebrana na drugi dzień i dostarczona w poniedziałek.
@ART_FOTO Zgłosiłam zamówienie do wykluczenia.
@ko_alka Dziękuję 🙂
@ART_FOTO Otrzymałam odpowiedź, że zamówienie d80cc2e0-1850-11ef-8f10-3d497d2a9e46 nadane zostało w terminie i nie obniża statystyk Jakości, z tego powodu nie będziemy go wykluczać. Wykluczenie terminowego zamówienia mogłoby jedynie negatywnie wpłynąć na jakość Twojej sprzedaży. 🙂