Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie wiem czy ktoś miał podobną sytuację - dziś klient otworzył mi dyskusję, że ja nie chcę odebrać zwrotu. Ja tymczasem na zwrot czekam i czekam... Okazuje się, że przesyłka była realizowana przez Allegro One Box. Zwrot do mnie nie trafił. Jak dowiaduję się z dyskusji - zainicjował ją doradca Allegro, który prosi bym się ustosunkował dlaczego nie chcę odebrać zwrotu z automatu. Ale jakiego? U mnie w mieście nie ma żadnego zielonego automatu. Zresztą nawet gdyby był, to nie dostałem żadnego zawiadomienia. I co mam teraz zrobić? Gość czeka na pieniądze, ja na towar. Co ciekawsze, w danych przesyłki widzę, że zwrot został odebrany dziś o godz. 13.09. Skąd? Przez kogo?
@warsztatmedialny Cześć. 🙂 Poproszę o numer tego zamówienia lub dyskusji
Cześć, numer zamówienia: 73300e61-295d-11ed-909a-797c9ff48fb6N
@warsztatmedialny Dziękuję. Poprosiłam o wypowiedź w dyskusji w tej sprawie pracownika Allegro 🙂 Z pewnością wszystko się wyjaśni
Mam nadzieję. Wolałem nie przeciągać sprawy, pieniądze już zwróciłem klientowi, mam nadzieję, że choć zakończy dyskusję...
Znalazła się przesyłka - wróciła bowiem do nadawcy. Musiałem mu więc wysłać etykietę, by mi ją odesłał zwykłym paczkomatem, a nie jakimś zielonym wynalazkiem... Tyle, że koszt już należał do mnie
@warsztatmedialny Jeśli kupujący sam nie zamknie dyskusji w ciągu 24 godzin, napisz do nas 🙂
Cześć,
dyskusja wciąż nierozwiązana, ale towar jest w drodze do mnie. Zastanawia mnie jednak sam problem. Bo sprzedaję w dropie, zamówienia realizuje hurtownia, ale etykietę wystawiam ja na swoje dane. Jeśli więc nie ma u mnie waszego paczkomatu Allegro One Box, to nie za bardzo ma jak wrócić paczka nadana tym kanałem... I zamiast do mnie - wraca do nadawcy. Coś tu nie gra, więc nie wiem czy nie lepiej byłoby wyłączyć tą metodę dostawy. A może to inaczej funkcjonuje i to był tylko incydentalny przypadek?
@warsztatmedialny zareklamuj niewłaściwe wykonanie usługi zwrotu w ramach Allegro Smart i zażądaj zwrotu pieniędzy za przesyłkę Inpost. Zgodnie z informacjami przedstawionymi na tej stronie - https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/wygodne-nadania-i-odbiory-z-alle..., zwrot ma trafić na podany przez Ciebie adres do zwrotów, nie do żadnego automatu czy innego punktu odbioru.
Dyskusja nadal jest nierozwiązana...
Nie mają jak do ciebie dosłać to może czekają aż w twoim mieście takowy automat kiedyś postawią a póki co jak to u nich mówią "paczka złożona w alternatywnym miejscu" .
@mwmonety tylko to nie problem sprzedawcy. Kupujący ma podany adres odesłania towaru przez sprzedawcę i jego psim obowiązkiem jest odesłać na właściwy adres. Że Allegro coś porąbało? To niech Allegro z POK-u oddaje kasę a od sprzedawcy się odstosunkuje. Ja osobiście nigdy bym nie zwrócił kasy przed otrzymaniem zwrotu towaru, czy opłacił zwrot Kupującemu, bo Allegro udostępnia ułomną usługę. 😛
Tym bardziej jeśli przy zwrotach AO można przeczytać:
@warsztatmedialny w imieniu Oli przekazuję informację, że dyskusja została oznaczona przez nas jako rozwiązana.
Dzięki, mam nadzieję że uda się znaleźć rozwiązanie problemu na przyszłość