anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatycznie włączona nieobsługiwana usługa Allegro One Kurier

gz3chu
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Czy ktoś miał podobną sytuację? Allegro włączyło nam pewnego dnia metodę dostawy Allegro One Kurier która jak się dowiedzieliśmy potem nie była obsługiwana w naszym rejonie. W międzyczasie dostaliśmy kilka zamówień z dokładnie tą metodą dostawy. Musieliśmy wszystko odkręcić bo nie dało się wygenerować żadnej etykiety. Zwrócone pieniądze oraz wysłane maile z przeprosinami. Jeden z kupujących zostawił w podziękowaniu negatywny komentarz. Poprosiliśmy Allegro o usunięcie niesprawiedliwego komentarza ponieważ wcale nie zawiniliśmy.

Dostaliśmy odpowiedź: "Niestety, ale tak jak wspomniałem komentarz nie kwalifikuje się do usunięcia. Nie wiem co było powodem jego wystawienia"

Dostaliśmy już kilka takich samych odpowiedzi. 

Wypadkową całego zdarzenia jest obniżona jakość sprzedaży za negatyw oraz za wydłużony czas wysyłek (w tym przypadku ich brak)

Czy ktoś miał podobną sytuację i coś udało się załatwić w tym kierunku? 

Pozdrawiam!

 

 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@gz3chu a przypadkiem ustawiając allegro one box nie zaznaczyłeś kuriera? 

oznacz moderatorów

gz3chu
#7 Wielbiciel#

Nie dotykałem opcji dostawy. Allegro wysłało nawet potwierdzającego maila że włączyli tą usługę ponieważ jest dostępna w naszym rejonie. Do głowy mi nie przyszło żeby to od razu weryfikować.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gz3chu komentarz o którym pisałeś został już usunięty przez kupującego, a w tej sprawie powadziłeś z nami korespondencję e-mail. Podaj proszę numery zamówień, które obniżają Twoją jakość z tego powodu. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

gz3chu
#7 Wielbiciel#

Komentarz został usunięty bo poprosiłem o to kupującego a ten się zgodził. Od pracowników Allegro dostałem tylko odmowne odpowiedzi. Skoro wiedzieliście że brak wysyłek był z waszej winy a macie problem z usunięciem negatywnego komentarza bo mógł być wystawiony z innego powodu (ciekawe z jakiego?) to trzeba było np. wysłać informację do kupującego że wina jest po stronie Allegro. To bardzo szybko wyjaśniłoby gdzie leży problem. A tak, kilka osób które poprosiłem o pomoc kompletnie wypięła się na mój problem twierdząc że komentarz nie kwalifikuje się do usunięcia. 

Jakość sprzedaży od dzisiaj wróciła do poziomu z przed interwencji.

oznacz moderatorów