Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś mimo zamówienia podjazdu nie przyjechał kurier ONE ALLEGRO; ( jak to stwierdził, ma pełnego busa i nie ma miejsca)
dotyczy zamówień :
1584f250-d92f-11f0-b730-d7cd44d9819d
e9bc5a01-d933-11f0-b8a3-d90e69334c68 ( tutaj był zgłaszany podjazd )
0776b360-d90c-11f0-af4d-492c35910448
baeabdb0-d907-11f0-93f4-458e87a01142
7cd16bb2-d8f2-11f0-a8cb-a7c192b37fd6
a0c5e605-d851-11f0-b465-39edcc15e508
45e60f50-d84a-11f0-84f3-a53ec78f82a6
8a02a600-d8f2-11f0-9861-338d7c3d7a0f
f38d2b60-d7ab-11f0-bfdf-bb3a93e91e9b
35fd5f90-d76d-11f0-88d5-a7e366738154
53bce9e1-d986-11f0-be8f-2367b7eea0d3
340d5390-d766-11f0-93f4-458e87a01142
8a02a600-d8f2-11f0-9861-338d7c3d7a0f
4145b7a0-d757-11f0-90d0-9589801c8e39
Liczę, że te zamówienia, skoro z waszej winy nikt nie podjechał to nie będa brane pod uwage do "jakości sprzedaży" i miło gdybyście poinformowali klientów, skąd to opóźnienie 🙂 Czekam na interwencje w tej sprawie.. I liczę, że jeszcze dziś zostaną wyrzucone ze statystyk i jutro nie zobaczę obniżonych punktów, pzdr
Cześć, @zaproszenia-C13. Skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem realizującym podjazd, przepraszam za utrudnienia.
Na ten moment zamówienia nie wliczają się do Twoich statystyk, więc nie mamy możliwości wykluczenia ich. Dopiero 17 grudnia będą uwzględniane w Twoich statystykach jakości sprzedaży.
witam, to teraz prosze o usunięcie tych 14 zamówień z moich statystyk bo już widnieją jako niewysłane w terminie i dostałem punkty ujemne, szkoda, że dziś za wasze błędy mam minusowe punkty, gorszą sprzedaż, prosze o szybkie działanie, pzdr
@zaproszenia-C13 Poprosiłam o wykluczenie tych zamówień ze statystyk Jakości sprzedaży.