anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BRAK PODJAZDU KURIERA ONE ALLLEGRO

BEMISIE
#8 Zapaleniec

Witam

Wczoraj po mimo zamówienia podjazdu kurier nie odebrał 111 przesyłek

Już kilku klientów się niecierpliwi.

Ponadto w czw., 20 lis, 14:24 zgłosiłem prośbę o stały podjazd i do dziś cisza. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@BEMISIE w takiej sytuacji zgłoś proszę problem z podjazdem przez zakładkę w sales center zgodnie z tą instrukcją: 

  1. Przejdź do zakładki Zgłoś problem z podjazdem kuriera i kliknij [dodaj zgłoszenie].
  2. Wybierz kraj wysyłki i wskaż przewoźnika, którego dotyczy Twoje zgłoszenie.
  3. W polu poniżej opisz problem. W zależności od typu zgłoszenia możesz tutaj wpisać na przykład:

    • numer umowy o stałe podjazdy, którą masz zawartą z przewoźnikiem
    • numer zlecenia podjazdu
    • adres punktu odbioru lub automatu paczkowego, którego dotyczy zgłoszenie.
  4. Podaj datę, kiedy sytuacja miała miejsce. Kliknij [dalej].

  5. Podaj numery przesyłek lub zamówień, których dotyczy Twoje zgłoszenie. Możesz je rozdzielić przecinkiem, średnikiem, spacją lub enterem. Następnie kliknij [dalej].
  6. Zobaczysz podsumowanie z dodanymi przez Ciebie zamówieniami. Jeśli:

    • udało Ci się poprawnie dodać numery zamówień lub numery przesyłek – możesz kliknąć [dalej]
    • przy zamówieniach widzisz informacje o błędach – najedź kursorem na te komunikaty, a następnie postępuj zgodnie z zawartymi w nich wskazówkami. Gdy poprawisz błędy, możesz kliknąć [dalej].
  7. Dodaj załączniki, które potwierdzą, że podjazd kuriera został przez Ciebie poprawnie zamówiony. Następnie kliknij [zgłoś].

  8. Twoje zgłoszenie zostało wysłane. O jego weryfikacji damy Ci znać mejlowo. Możesz też na bieżąco sprawdzać jego status w tej samej zakładce.

Dzięki temu opóźnione zamówienia będą wykluczone z Twoich statystyk automatycznie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Serio firma w czasie największej sprzedaży ma ręcznie wpisywać numery ponad 100 przesyłek, bo Wasz kurier nawalił...? Nie możecie automatycznie wykluczyć wszystkiego zakupionego do danej godziny? Dostawy delivery to jedna wielka farsa...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AnnaG-Antyki Nie możemy, bo nie jest powiedziane, że te zamówienia będą miały negatywny wpływ na jakość sprzedaży autora wątku. Jeśli nie będą, a czas ich dostawy nie upłynął, automatycznym wykluczeniem tych zamówień zrobimy więcej szkody niż pożytku. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BEMISIE
#8 Zapaleniec

Wprowadziłem 111 numerów choć wszystkie te dane są w systemie Allegro ...

A co ze zgłoszeniem stałego podjazdu ? Od miesiąca brak odpowiedzi.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@BEMISIE zgłoszenia o stałe podjazdy w ramach Allegro Delivery są realizowane przez konkretnych przewoźników, więc jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi od żadnej z firm kurierskich, złóż proszę to zgłoszenie jeszcze raz.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BEMISIE
#8 Zapaleniec

Chodzi konkretnie o kuriera ONE, z innymi mam własne umowy:

"

onehandlowy <onehandlowy+noreply@allegro.com>
czw., 20 lis, 14:24
do mnie

Dzień dobry,
dziękujemy za kontakt z działem handlowym Allegro One.

Odpowiadamy na zgłoszenia, które dotyczą:

- oferty Allegro One
- włączenia metod Allegro One
- stałych odbiorów przesyłek, które obsługuje Allegro One Kurier"

I cisza a dziś mam kolejne 120 paczek , po wczorajsze kuriera nadal nie było. Zamówiłem kolejny podjazd ... ciekawe czy ktoś przyjedzie.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@BEMISIE już działam w tej kwestii. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BEMISIE
#8 Zapaleniec

Dziękuję. Właśnie paczki zostały odebrane. Została sprawa stałego podjazdu i niezadowolonych klientów którzy dziś powinni otrzymać przesyłki. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@BEMISIE jesteś naiwny

przecież odebranie przesyłek nie kończy tematu, jutro, pojutrze się to powtórzy

u nas allegro udaje, że nic się nie dzieje

allegrowy syf dhl nie odbierany przez kilka dni - co robi serwis po zgłoszeniu?

twierdzi, że reklamację odrzuca bo nie gwarantuje odbioru na godziny

 

w dyskusjach moderatorzy udają greka i jakoś wygodnie zapominają, że to ich przesyłki

oraz nie tłumaczą dlaczego oszukali kupującego sugerując mu szybszą dostawę niż odbyła się w rzeczywistości

jeszcze nie spotkałem się w dyskusji, by moderator wyjaśnił kupującemu na jakiej podstawie wyliczają przewidywany czas dostawy

 

oznacz moderatorów