anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak przedmiotu po zakupie i opłaceniu

AGA_BOA
#7 Wielbiciel#

Witam

27.12.2023 zakupiłam i opłaciłam bluzę dla córki od tego czasu piszę do sprzedającego ale nikt mi nie odpisuje. 

Wchodząc w zakładkę "zgłoś problem do zakupu " i zaznaczając "nie otrzymałem produktu" pojawia się komunikat:

Prosimy Cię o cierpliwość

Termin na nadanie Twojej przesyłki jeszcze nie minął. Gdy sprzedawca rozpocznie realizację Twojego zamówienia, umożliwimy Ci śledzenie paczki w zakładce Kupione. Przewidywany czas wysyłki tego zamówienia to czwartek , 4 sty.

Co mam z tym zrobić ? Czy ktoś mi pomoże ?  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AGA_BOA Cześć! Spróbuj wybrać inny powód rozpoczęcia dyskusji niż "nie otrzymałem produktu" 

oznacz moderatorów

AGA_BOA
#7 Wielbiciel#

Cześć 

Już tego próbowałam i nadal nic ...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @AGA_BOA , poprosiłam o założenie dyskusji w Twoim imieniu, poczekaj proszę na wiadomość w tej sprawie. Po 24h od założenia, bedziesz mogła poprosić o pomoc naszego pracownika, a w razie problemów złożyć wniosek o rekompensatę z Allegro Protect. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AGA_BOA
#7 Wielbiciel#

la_nika dziękuję Tobie za pomoc 😊

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

O widzę system allegro się zaciął...

oznacz moderatorów