Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
27.12.2023 zakupiłam i opłaciłam bluzę dla córki od tego czasu piszę do sprzedającego ale nikt mi nie odpisuje.
Wchodząc w zakładkę "zgłoś problem do zakupu " i zaznaczając "nie otrzymałem produktu" pojawia się komunikat:
Prosimy Cię o cierpliwość
Termin na nadanie Twojej przesyłki jeszcze nie minął. Gdy sprzedawca rozpocznie realizację Twojego zamówienia, umożliwimy Ci śledzenie paczki w zakładce Kupione. Przewidywany czas wysyłki tego zamówienia to czwartek , 4 sty.
Co mam z tym zrobić ? Czy ktoś mi pomoże ?
@AGA_BOA Cześć! Spróbuj wybrać inny powód rozpoczęcia dyskusji niż "nie otrzymałem produktu"
Cześć
Już tego próbowałam i nadal nic ...
Cześć @AGA_BOA , poprosiłam o założenie dyskusji w Twoim imieniu, poczekaj proszę na wiadomość w tej sprawie. Po 24h od założenia, bedziesz mogła poprosić o pomoc naszego pracownika, a w razie problemów złożyć wniosek o rekompensatę z Allegro Protect.
la_nika dziękuję Tobie za pomoc 😊
O widzę system allegro się zaciął...