anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobic jak allegro box nie dostarczylo zwrotu przesylki do dostawcy

Client:48535184
#7 Wielbiciel#
  • Witam. Kupilam towar od dostawcy i chcialam go zwrocic. Dostawca podal kod zwrotu i zapakowalam oznaczylam paczke kodem zgodnie z wymogami przez allegro box umiescilam w paczkomacie allegro box. Dostalam informacje ze ok i przesylka nadana. W nastepnym dniu status przesylki w drodze. I na tym koniec. Od 2 czerwca jest w drodze. Dzis 11 czerwiec i tez w drodze. Oczywiscie dzwonilam do allegro box kontakt. Otrzymalam informacje ze sprawdza. Po kilku nastepnych moich telefonach pani poinformowala mnie ze prawdopodobnie zaginela i oni sprawdza monitoring i na magazynie. I tak sprawdzaja do dzis. W miedzy czasie wypelnilam formularz reklamacyjny i wyslalam. W nastepnym dniu otrzymalam odrzucenie reklamacji bo przysylke uznaje sie za zaginiona po 30 dniach. Termin zwrotu konczy sie 16 czerwca. Co jeszcze moge zrobic aby otrzymac zwrot pieniedzy od przewoznika w kwocie zwroconego towaru jezeli noe dostarczy zwrotu do dostawcy. Prosze o pomoc.
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

az1rael
#21 Demiurg#

Zwrot zgloszony o czasie i wyslany o czasie to sie nie przejmuj moze isc i ruski rok ale kase dostaniesz jak dojdzie tak bedzie uczciwie wzgledem sprzedawcy a przewoznik jak zgubi to niech kase oddaje 

oznacz moderatorów

Client:48535184
#7 Wielbiciel#

Dzieki. Ale przewoznik czyli allegro Box zielony paczkomat nie kwapi sie do przyznania sie ze zgubil paczke a  moja reklamacje poprostu odrzucil. Napisalam odwolanie i ....cisza.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:48535184 To Allegro i niech sami sobie szukają jak masz potwierdzenie odesłania: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Client:48535184 jeszcze nie słyszałem, by się kiedyś przyznali, że zgubili xD 

oznacz moderatorów

Client:48535184
#7 Wielbiciel#

Witam. Opisywalam swoj problem z Allegro Box zielone paczkomaty. Prosze o pomoc jak zareagowac i udowodnic zaginiecie mojego zwrotu do dostawcy. 2.06.2023 nadalam zwrot do dostawcy paczki w w/w paczkomacie. Paczka do 10.06.2022 miala ciagle status paczka w drodze. Zaniepokoilam sie tak dlugim terminem drogi paczki. Zaczelam wydzwaniac do firmy ktora obsluguje przewoz paczki. Zwodzono mnie ze spokojnie szukaja: sprawdzaja i.t.p 11.06.2023 zglosilam reklamacje na firme kurierska Allegro Box. W tym samym dniu przeslali mi odpowiedz ze odrzucaja reklamacje tlumaczac niejasno ze maja 30 dni na reklamacje i moge zlozyc odwolanie. Zlozylam. Termin zwrotu towaru do dostawcy minol juz dawno a paczka nadal w drodze. Odpowiedzi na moje odwolanie nie ma bo ....maja 30 dni. Dzis kolejny raz zadzwonilam pod numer podany do allegro box zeby dopytac co dalej. Pani powiedziala mi ze ....sprawdzali monitoring i zostala zle zamknieta skrzynka i NIBY KURIER nie podjol paczki bo jej nie bylo!!! No kurde tak mnie to wkurzylo ze musialam wziasc relanium. Status paczki nadal w drodze co mam potwierdzone w zwrocie a oni mi takie bajki nadaja. Termin odpowiedzi te 30 dni mija 10 lipca odpowiedzi na reklamacje ALE WIDZE ZE EWIDENTNIE CHCA SIE WYLGAC Z ODPOWIEDZIALNOSCI. Kochani pomozcie co mam moge zrobic aby odzyskac pieniadze za towar ktory zwrocilam i udowodnic ze to ONI ZAGUBILI paczke a teraz szukaja wykretu aby nie placic. PROSZE O POMOC!!!!!

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@Client:48535184 przykro nam z powodu tej sytuacji, ale musimy poprosić Cię o cierpliwość. Rozpatrywanie reklamacji może potrwać 30 dni i nie jesteśmy w stanie tego przyspieszyć. 

oznacz moderatorów