Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrot zgloszony o czasie i wyslany o czasie to sie nie przejmuj moze isc i ruski rok ale kase dostaniesz jak dojdzie tak bedzie uczciwie wzgledem sprzedawcy a przewoznik jak zgubi to niech kase oddaje
Dzieki. Ale przewoznik czyli allegro Box zielony paczkomat nie kwapi sie do przyznania sie ze zgubil paczke a moja reklamacje poprostu odrzucil. Napisalam odwolanie i ....cisza.
@Client:48535184 To Allegro i niech sami sobie szukają jak masz potwierdzenie odesłania: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:48535184 jeszcze nie słyszałem, by się kiedyś przyznali, że zgubili xD
Witam. Opisywalam swoj problem z Allegro Box zielone paczkomaty. Prosze o pomoc jak zareagowac i udowodnic zaginiecie mojego zwrotu do dostawcy. 2.06.2023 nadalam zwrot do dostawcy paczki w w/w paczkomacie. Paczka do 10.06.2022 miala ciagle status paczka w drodze. Zaniepokoilam sie tak dlugim terminem drogi paczki. Zaczelam wydzwaniac do firmy ktora obsluguje przewoz paczki. Zwodzono mnie ze spokojnie szukaja: sprawdzaja i.t.p 11.06.2023 zglosilam reklamacje na firme kurierska Allegro Box. W tym samym dniu przeslali mi odpowiedz ze odrzucaja reklamacje tlumaczac niejasno ze maja 30 dni na reklamacje i moge zlozyc odwolanie. Zlozylam. Termin zwrotu towaru do dostawcy minol juz dawno a paczka nadal w drodze. Odpowiedzi na moje odwolanie nie ma bo ....maja 30 dni. Dzis kolejny raz zadzwonilam pod numer podany do allegro box zeby dopytac co dalej. Pani powiedziala mi ze ....sprawdzali monitoring i zostala zle zamknieta skrzynka i NIBY KURIER nie podjol paczki bo jej nie bylo!!! No kurde tak mnie to wkurzylo ze musialam wziasc relanium. Status paczki nadal w drodze co mam potwierdzone w zwrocie a oni mi takie bajki nadaja. Termin odpowiedzi te 30 dni mija 10 lipca odpowiedzi na reklamacje ALE WIDZE ZE EWIDENTNIE CHCA SIE WYLGAC Z ODPOWIEDZIALNOSCI. Kochani pomozcie co mam moge zrobic aby odzyskac pieniadze za towar ktory zwrocilam i udowodnic ze to ONI ZAGUBILI paczke a teraz szukaja wykretu aby nie placic. PROSZE O POMOC!!!!!
@Client:48535184 przykro nam z powodu tej sytuacji, ale musimy poprosić Cię o cierpliwość. Rozpatrywanie reklamacji może potrwać 30 dni i nie jesteśmy w stanie tego przyspieszyć.