Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@perfumik68 najlepiej składając reklamację - https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
@perfumik68 Podaj proszę numer przesyłki, o którą chodzi.
Dzień dobry, również proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z paczką Allegro One. Najpierw paczka o numerze: A0008GT9X1 została zwrócona do nadawcy, choć klient informował, że nie otrzymał żadnego powiadomienia, że paczka jest gotowa do odbioru. Zwracana paczka otrzymała nowy numer listu przewozowego: A0008XMOU4. Wg statusu paczki brak.
Niestety, nie możemy pozwolić sobie na 30-dniowe oczekiwanie na odpowiedź na reklamację.
@fultrendy Przekazałam już zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wrócę tutaj z informacją.
Czy coś udało się ustalić?
@fultrendy w sprawach Allegro One nic nigdy nie da się ustalić. Taktyka odpowiadania jest taka - "poczekajmy, może samo się wyjaśni".
@medalik_2009 doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Niestety, na Allegro od jakiegoś czasu są podwójne standardy. Od sprzedających wymagają nieskazitelnej obsługi, a sami nie potrafią rozwiązać prostego problemu.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @Allegro_One wymagajcie najpierw od siebie, a potem od innych.