Jak anulować podjazdu DPD zamówiony bezpośrednio przez Allegro?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, piszę z takim pytankiem, czy jest możliwe anulowanie podjazdów zamówionych dla przesyłek DPD?
Po wejściu w zamów podjazd zaznaczona jest opcja brak podjazdu, ale nie mogę jej zapisać.
Czy jest szansa, na podpowiedź?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tom-24pl czy możesz podać mi numer tego podjazdu?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20230712726906
Czy po anulowaniu będę miał możliwość w razie czego zamówić go ponownie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już nieaktualne jednak zlecę odbiór przesyłek. Mam nadzieję, że nie został anulowany.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W jaki sposób anulować podjazd DPD na dzień dzisiejszy, numer podjazdu 20231011726609.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Również mam problem z anulowaniem podjazdu kuriera DPD. Jak można to zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@laaminart sprawdź proszę czy możesz anulować podjazd w zakładce Zamówione przesyłki.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dołączając się do pytania, jak anulować podjazd kuriera gdy przez przypadek go zamówiłem? W zakładce Zamówione przesyłki mam możliwość anulować przesyłkę, ale wyskakuje komunikat o odrzuceniu prośby.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RoughBuilds Jeśli pojawia się taki komunikat, to oznacza, że przewoźnik zaczął już procesować zlecenie i nie ma możliwości anulowania podjazdu