anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nadał zwrot, ale przesyłka zaginęła.

chmielna12
#11 Animator#

Dzień dobry.

Dzisiaj klient zgłosił nam, iż nie otrzymał pieniędzy za zwróconą książkę. Okazało się, że nadał zwrot jednak ten zwrot jeszcze do nas nie dotarł. Jest ślad w systemie po nadaniu zwrotu, jednak nic się z tą paczką nie dzieje. Zwrot nadany 10.01.2023 r. Minął już ponad tydzień, paczka już dawno powinna wrócić do nas. 

Nr zwrotu: 

Przesyłka nr ALE000055B796B9

 

Dzwoniłam na infolinię UPS, który obsługuje Allegro One Box, niestety Pani nie potrafiła mi pomóc, ponieważ nie mam numeru nadania zaczynającego się od 1Z... Jak w takim razie zlokalizować przesyłkę? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Proszę o pomoc.

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@chmielna12 Sprawdzimy co się stało z tą paczką i damy Ci znać.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@chmielna12 zwrot konsumencki ? jak masz potwierdzenie poprawnego nadania to oddaj kasę i czekaj na rozpatrzenie reklamacji masz 14 dni od odstąpienia 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

chmielna12
#11 Animator#

kasa oddana bardziej chodzi o książkę 🙂

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

powinno się zastosować kc 

Art.  32.  [Zwrot przedmiotu świadczenia oraz płatności]
1.  50
 Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
2. 
Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
3.  51
 Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Co w takim razie rozumiesz że nie masz nr nadania? jest niepoprawny bo jeśli tak to w myśl puntu 3 klient powinien ci dostarczyć prawidłowy dowód nadania paczki zwrotnej a skoro tego nie uczynił to zwrot kasy powinien być wstrzymany do otrzymania towaru 
oznacz moderatorów