Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Klient zwraca towar i przychodzi uszkodzony. Kto dochodzi odszkodowania u przewoźnika ?
zależy czym odesłane smart czy płacił sam za odesłanie
Towar był zwracany poprzez usługę smart , my wysyłaliśmy zabezpieczony w dodatkowe grube kartonowym opakowaniu a klient odesłał tylko w cienkim kartonie fabrycznym. Czemu ma to znaczenie czy był zwracany poprzez smarta ?
@Naszsklep24_pl Ty musisz złożyć bo po odstąpieniu od umowy towar należy do Ciebie i jest aktualnie w Twoim posiadaniu . Zwróć klientowi tyle ile to jest aktualnie warte ,a jak przewoźnik uzna reklamację za zasadną oddasz resztę , pamiętaj o uzasadnieniu obniżenia kwoty w decyzji zwrotowej .
Witam, klientka zwróciła deskę sedesową bez zabezpieczenia po 12 dniach, Przecież w momencie zwrotu to ona była nadawcą i to był jej produkt od 12 dni. Została od razu powiadomiona że produkt wrócił uszkodzony i żeby reklamowała uszkodzenie u przewoźnika. Kto w momencie zwrotu był właścicielem przesyłki i powinien reklamować produkt ?
@Naszsklep24_pl jesteś przedsiębiorcą to rób jak uważasz , niebawem wrócisz tu z innym problemem .
u kogo kupujący wykupił wysyłkę? kto jest nadawcą przesyłki?
ile kupujący zapłacił za wysyłkę @Naszsklep24_pl ?
Czy to, u kogo kupujący opłacił przesyłkę, ma znaczenie w przypadku niezabezpieczenia jej w żaden sposób na czas transportu? Można uznać, że kupujący opłacił ją allegro, ponieważ korzystał z opcji smart. A nadawcą w przypadku zwrotu jest, zdaje się, kupujący...
Aktualnie jest nic niewarte, ponieważ produkt jest potłuczony, a przewoźnik prawdopodobnie nie uzna reklamacji, bo przesyłka nie miała żadnych zabezpieczeń, była odesłana luzem... Tak więc uszkodzenie powstało z winy nadawcy (zwracającego towar), który nie zabezpieczył przedmiotu na czas transportu
W tym wypadku nie ma znaczenia kto ma składać reklamację choć ze względu na SMART powinieneś TY .Firma kurierska odrzuci reklamację ze względu na niewłaściwe zabezpieczenie i taki dokument będzie dla ciebie podstawą w sporze z kupujacym.
Istotne jest to, że otrzymałeś uszkodzony produkt. Skąd wiesz, że produkt został zniszczony podczas transportu? Może kupujący zniszczył produkt i taki ci odesłał?
Powinieneś spisać protokół szkody, zrobić dokumentację zdjęciową i złożyć dla formalności reklamację u przewoźnika. Kupującemu odmów czasowo zwrotu ceny ze względu na całkowite zniszczenie produktu. Jeżeli firma kurierska uzna roszczenie to zwrócisz kupującemu cenę.