Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od trzech dni pisze, zgłaszam/allegro kontakt/, reklamacje i nic!
Dlaczego wasza oferta przewozowa która jest obligatoryjna w celu posiadania smarta nie funkcjonuje. W sumie nie wywiązujecie się z umowy jaką zawiera Kupujący z Sprzedającym na waszym serwisie. Na koniec lekki toitoi i wrzucicie te wszystkie paczki do statystyk sprzedaży w celu zdjęcia punktów jakości sprzedaży.
Cytuję: "Tylko Allegro One mam moich klientów w głębokim poważaniu. Czekam na negatywne komentarze moich klientów i zaniżenie poziomu sprzedaży przez Allegro. Wyłączam dożywotnio Allegro One i przestrzegam sprzedawców. Szkoda nerwów."
Wszystkie przesyłki zostały nadane z punkcie epaka, tylko czy to ma sens?
Poniżej lista przesyłek, może moderator coś wskóra?
A0014XZLY2, A0014XX721, A0014XPDZ7, A0014XB9R4, A0014XBLT3, A0014Y1YU6, A0014UR1E4, A0014UR570, A0014Y9DG2, A0014Y9KH5, A0014Y4KB9, A0014Y7RT9, A00151TV63, A00151TZF2, A00153LOJ1, A00154IX46, A00153T3G1, A00153T7R9, A00154JMN9, A00153U8Y0, A00153UKX1,A00154JVH2, A0014XZLY2, A0014XX721, A0014XPDZ7, A0014XB9R4, A0014XBLT3, A0014Y1YU6, A0014UR1E4, A0014UR570, A0014Y9DG2, A0014Y9KH5, A0014Y4KB9, A0014Y7RT9, A00151TV63, A00151TZF2, A00153LOJ1, A00154IX46, A00153T3G1, A00153T7R9, A00154JMN9, A00153U8Y0, A00153UKX1,A00154JVH2.
"W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces logistyczny i reklamacyjny – kompleksowo dbamy o szybkość i jakość dostaw. Realizujemy je wspólnie z naszym partnerem logistycznym – ORLEN Paczką."
Tylko po co mi kolejny tetris w celu otrzymania informacji że to my jesteśmy odpowiedzialni za dostawy. Nie rozumiem?
Ja od 4 dni czekam na informacje gdzie jest moja paczka, która teoretycznie została dostarczona w sobotę, w praktyce nigdy nie dotarła. Oczywiście allegro one, które wybralo za mnie allegro bo wie lepiej ode mnie jakiego przewoźnika potrzebuje!!! Nosz q.rwa
u nas też w tym tygodniu się nikt nie pojawił, nie można też zlecić odbioru. Zróbcie coś, albo nie wciskajcie tego bubla w aukcje
@wentylatorycompl W takich przypadkach najlepiej dzwonić na naszą infolinię One 616 306 886.
Infolinia, w trakcie rozmowy operator potwierdził zasadność braku odbiorów. W tym czasie skontaktował się z kurierem który jak ręką przyjechał o odebrał paczki.
Zobaczymy co pokaże dzień jutrzejszy, napiszę.
masakra!!
proszę się odnieść do braku odbioru!
Ze swojej strony rekomenduję pisanie reklamacji w systemie. To,ze tutaj sobie wrzucisz te numery i się pożalisz,nie przełozy się niestety na poprawe jakości usługi. Tylko spadki wykonalności w statystykach kogoś ruszą. To jest korporacja 🙂 i współpraca z taką strukturą jest bardzo prosta 🙂
TRUE!!!!!