Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kurier nie przyjechał po paczki. Sprawa zgłoszona o 15…. Dobrej pory brak odpowiedzi czy paczki zostaną odebrane…
Bardzo dziękuję.
Paczki nadal są w automacie....
A dzisiaj znowu mam dwie nowe i zlecenie odbioru - ciekawe czy ktoś podjedzie.
@la_nika był kurier po paczki i jestem zniesmaczona... ten kurier, z którego byłam tak zadowolona okazało się, że wczoraj też pracował, a więc jak się tłumaczył - był w moim rejonie o 8 rano, a potem już nie patrzył co jest w tym rejonie do zabrania - i nawet nie odebrał ode mnie telefonu, a wręcz mnie wyłączył (dlatego myślałam, że ma wolne) . Masakra....
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ponownie kurier nie podjechał. I robi to już oficjalnie - ostatnio powiedział, że był u nas w rejonie o 8 rano, a później już nawet nie patrzył czy coś jest do odebrania. Ręce opadają
Kiedy Allegro zwiększy ilość kurierów ?????
A000K45UO8 27c231b0-f6ac-11ee-9197-bd99537c519d
paczkę wrzucam do automatu - jeśli nie zostanie dzisiaj odebrana proszę o wykluczenie ze statystyk.
@smykowo24_pl Cześć, skontaktujemy się z Przewoźnikiem w sprawie tego rejonu. Jeśli paczka nie zostanie odebrana, to napisz do nas — dopiero kiedy zamówienie rzeczywiście jest nieterminowe, jesteśmy w stanie wykluczyć paczkę z Jakości.
Paczka nadal leży w automacie, a kurier nie odbiera telefonu, nie odpisuje i nie oddzwania.
Od wczoraj nie mam żadnej wiadomości od Pani z infolinii - jedynie, że sprawa jest w toku....
Klientka się niecierpliwi ...
@ko_alka proszę potwierdzenie, że paczka A000K45UO8 27c231b0-f6ac-11ee-9197-bd99537c519d została wykluczona ze statystyk.
Dziękuję
@smykowo24_pl Zamówienie zostało wykluczone, będzie to widoczne po dzisiejszym nocnym przeliczeniu.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W dniu 15.03.2024 roku nadałam paczkę metodą Allegro One Box, One Kurier. Do dziś paczka nie ruszyła z automatu. Właśnie odezwała się kupująca z pytaniem, co z jej zamówieniem. W dniu wczorajszym już wysłałam do Allegro pytaniem o tą paczkę. Dziś ponowne pytanie i informacja, że będzie to sprawdzane. Tymczasowo wyłączyłam w cennikach tą formę dostawy (pierwsze zamówienie i od razu pierwszy problem). Ponawiam prośbę innych użytkowników aby to Allegro kontaktowało się z klientami w sprawie problemów z dostawą przesyłek.
Proszę o zgłoszenie do wykluczenia z miar jakości zamówienia
e4775400-e2a9-11ee-ad46-e71a189b5b50
numer paczki Allegro One Box, One Kurier A000HYNH61
@U_Renaty poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości.
@U_Renaty zamówienie jutro nie będzie się już wliczać do jakości sprzedaży.
Mam pytanie. Kiedy allegro zrezygnuje z podawania statystyk "dostawa jutro" i włączy godziny graniczne które będą widoczne dla klientów. Mam indywidualne ustalenia z przewoźnikami i chciałbym aby klienci o tym wiedzieli robiąc zakupy. Brak tej informacji wprowadza kupujących w błąd co skutkuje w ostateczności negatywnymi opiniami.
@torebkastyl_pl kupujący przy konkretnych metodach dostawy widzą przewidywany czas dla tej dostawy, wyliczany na podstawie różnych czynników m.in. historycznych danych na temat nadawania przesyłek oraz godzin granicznych.
Przewidywany czas dostawy widzą też na formularzu płatności i dostawy.
Wszystko się zgadza tylko klient robiąc zakupy patrzy na zielona informację " dostawa jutro" i podejmuje decyzje. Statystycznie kurier DPD dostarcza paczki w dwa dni. Klienta sugerując się "dostawą jutro" zakupiła przedmiot. Rozumiem jej rozgoryczenie bo została wprowadzona w błąd i tak napisała w korespondencji do sprzedającego.
@torebkastyl_pl rozumiem, jednak komunikat "dostawa jutro" odnosi się do najszybszej możliwej dostawy. Kupujący widzi informacje o dostawie dla wybranej przez siebie metody i na formularzu dostawy i w powiadomieniu e-mail i w ofercie. Przykro mi, że kupująca ma do Ciebie pretensje.
Allegro powinno wrócić do wcześniejszych rozwiązań pokazując godz. graniczną bez względu na ilość wysyłanych paczek danym kurierem i dać możliwość wyboru klientowi przewoźnika z gwarancją dostawy dnia następnego. Nie będzie wtedy pretensji po stronie klienta.