Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił zwrot towaru, ale otrzymaliśmy przesyłkę w której jest coś zupełnie innego. Na przesyłce jest zapisany kod zwrotu 213 C1A 29, tymczasem klient twierdzi że na paczce podał kod 216 78A 94, a więc wygląda na to, że kurier pomieszał etykiety. Próbowałem zgłosić problem przez formularz kontaktowy na stronie https://allegro.pl/pomoc/kontakt, ale przy próbie wysłania zgłoszenia otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd, Pracujemy nad jego rozwiązaniem. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie. W międzyczasie możesz też poszukać rozwiązania w Artykułach pomocy." I tak od wczoraj, klient mi już założył dyskusję, a ja nie mogę mu zaakceptować zwrotu bo nie dostałem towaru, i raczej nie dostanę. Jak mogę zgłosić reklamację?
@Iron-Bike tu powinien klient zgłosić reklamację, a Ty odrzuć zwrot z powodu nie otrzymania swojego towaru 🙂
No nie wiem, bo klient ze swojej strony wysłał towar prawidłowo (tak zakładam, ale nie mam możliwości zweryfikowania że było inaczej), i teraz oczekuje za niego zwrotu pieniędzy. Jeśli zrzucę problem na niego, to może się dla mnie skończyć negatywem, albo nawet zwrotem w ramach Allegro Protect, za co ja będę stratny. Na szczęście póki co klient jest wyrozumiały, ale wolę już sam załatwić ten problem, tylko w jaki sposób?
Dokopałem się do formularza reklamacyjnego Allegro One https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje, swoją drogą nieźle schowany bo bez Googla bym na niego nie trafił (a szukałem przez Pomoc Allegro), tylko że on też u mnie nie działa. Przy próbie wysłania zgłoszenia dostaję komunikat "Wystąpił błąd podczas wysyłania reklamacji", i tyle. Czy jest jeszcze jakaś opcja wysłania reklamacji i dochodzenia zwrotu towaru lub pieniędzy? Czy w ogóle cokolwiek tutaj działa? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Iron-Bike w tej sytuacji @kostas11 ma rację, to kupujący musi zgłosić do nas reklamację na tę przesyłkę, bo to on jest nadawcą. Widzę natomiast, że w dyskusji napisałeś: "Zgłosiliśmy sprawę do obsługi Allegro", ale de facto takiego zgłoszenia nie złożyłeś i nie masz takiej opcji, bo nie jesteś do tego stroną uprawnioną. W takiej sytuacji poproś kupującego, by to on złożył u nas reklamację przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje