Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zamówienie złożone przez klienta z dostawą allegro one box dnia 3 stycznia 2024 roku.
Kurier UPS zamówiony już trzykrotnie:
- 04.01.2024 roku godz. 11.07 na ten sam dzień odbiór zamówiony,
- 04.01.2024 roku godz. 14.22 na ten sam dzień odbiór zamówiony,
- 05.01.2024 roku godz. 11.39 na ten sam dzień odbiór zamówiony
Przesyłka nie odebrana do tej pory, proszę o pomoc, jak mam wysłać klientowi zamówienie, UPS odsyła mnie do allegro, nie mam wpływu na złą opinię którą wystawi mi klient, na opóźnienie w dostawach. W tym samym czasie zamówienia poprzez innych dostawców już zostały klientom dostarczone, a to allegro zmusza nas do włączania usługi allegro one, jeśli chcemy być SMART!
Proszę o pilną interwencję!
@kidashka Widzę, że nasz doradca już zajmuje się Twoim zgłoszenie w sprawie numer 39273029. 🙂
tak, w międzyczasie zajął się tym doradca