Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proste pytanie-możemy wywalić z naszej ofert przesyłki Allegro One Box?????Wczoraj weszły systemowo w nasze aukcje,problem polega na tym że najbliższy działający automat lub punkt nadawczy oddalony jest o kilkadziesiąt km.Zgłoszenia w Allegro i na infolini Allegro One BOX nic nie dają,no coś nie działa ale nikt nie wie co.Zgłoszenie w Allegro w ogóle od ponad 24h pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Nie mogliśmy nadać na czas,nadal nie możemy.Allegro milczy.
@rafal2944 z jakiego kodu pocztowego nadajesz zamówienia?
Proszę o wykasowanie tych przesyłek z naszych cenników
@rafal2944 żebym mogła zweryfikować sprawę i zgłosić wykluczenie potrzebuję kodu pocztowego z którego nadawane są przesyłki.
Maskara po prostu!To co nadaliśmy kilkadziesiat km dalej o godzinie 11 siedzi dalej w automacie od wczoraj! https://allegro.pl/allegrodelivery/sledzenie-paczki?numer=A0023A1N44 przykładowa paczka,jest ich ok 25 z 2 dni odkąd to weszło BEZ NASZEJ ZGODY I WIEDZY w aukcje.Wszystko spóznione,a akurat towar wrażliwy-bielizna pod alby komunijne!Kod 44-240.Prosze to natychmiast usunąc z naszych aukcji i poinformować wszystkich kilentów że narzuciliście przesyłki których nie da się nadać i których nikt nie odbiera.Co z naszymi statystykami?????
@rafal2944 Przekazałam do odpowiedniego zespołu prośbę o wykluczenie wskazanego kodu pocztowego.
Rozumiem, że zaistniała sytuacja jest trudna. Jednocześnie zaznaczam, że jeśli zależy Ci na tym, by klienci otrzymali informację o wspomnianych szczegółach, konieczne jest, żebyś przekazał je im samodzielnie.