anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw z powodu opoznienia dostawy Allegro One

auto-mixshop
#9 Pomysłodawca#

Mam poważną sprawę, proszę o pilną interwencję.

Opiszę sytuację, klient kupuje produkt w piątek. My, jako sprzedający mamy czas wysyłki do piątku, kurier odbiera paczkę w piątek. Nadmienie, że wybral Allegro One jako przewoznika. W automacie paczka miała być w sobotę, nie dojechała przez cały dzień w poniedziałek. Klient wkurzony zglasza mi problem, piszę do supportu Allegro. Sprawdzają, piszą, że mają braki kadrowe, przepraszają i zgłoszą pilną dyspozycję o wydanie paczki. We wtorek, przez cały dzień również paczka nie została dostarczona, dopiero o godzinie 19. No, ale klient ok. godziny 16 wystawia mi negatywa. Opisując, że nadal nie ma paczki, w sumie się nie dziwię. 

Zgłaszam po raz kolejny sprawę do supportu Allegro, tym razem, że otrzymałam negatywa z powodu opóźnienia Allegro One. 

Otrzymuję opowiedź, że nic nie zrobią, bo komentarz nie odnosi się tylko do przewoźnika, ale też do mnie jako kupującego tym zdaniem: "Tłumaczenie sprzedającego, że to nie jego wina tylko przewoźnika nie ma nic do rzeczy".

Proszę o pilną interwencję.

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

auto-mixshop
#9 Pomysłodawca#

Edit: klient usunął sam z siebie komentarz. 

Ale błagam, zróbcie coś z tym wszystkim. Nie pomagacie, ale wręcz przeciwnie. Regulamin nie stoi za sprzedającymi, którzy robią co mogą, aby wysłać towar w terminie. Przepraszamy, że jeszcze nie dostarczamy towaru, aby uniknąć przypadków opóźnień dostaw przez przewoźników. Bo przecież koniec końców to i tak jest nasza wina. Co nie? Aby usunąć negatywa, klient musi nas zwyzywać, no i tylko odpowiednimi słowami...

oznacz moderatorów