Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
nie możemy nadać przesyłki, przy tworzeniu etykiety wyskakuje błąd:
"Pole telefon odbiorcy format jest niepoprawne"
Nr zam.: 8dab29b0-461f-11ef-9743-6369040a1a45
Widzimy że klient podał nie polski numer tel, jak to można obejść? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@MatrixMedia dzień dobry! W takiej sytuacji powinniście skontaktować się z kupującym, aby podał prawidłowy numer telefonu, jeśli to opóźni wysyłkę, wykluczymy to zamówienie z jakości (będziemy mogli to zrobić, dopiero gdy zamówienie będzie rzeczywiście opóźnione).
Sprzedający w takich sytuacjach czasami podają polski (np. swój) numer telefonu. Jest to trochę ryzykowne, ale kupujący korzysta z aplikacji, więc powiadomienie o paczce otrzyma w aplikacji.