anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę ująć zamówienia klienta do przesyłki w ramach "Nadaj z allegro One"

outletTG
#3 Debiutant#

Przy korzystaniu z "Nadaj z allegro" na ekranie wyboru przewoźnika i wskazania przesyłek pojawia się komunikat "Długość podanego tekstu przekracza 30 znaków" ale tam nie ma żadnej opcji edycji. Domyślam się że chodzi o długość opisu oferty. Serwis nie pozwala na zapisanie zamówienia przesyłki - co w tej sytuacji? Jak można to zgłosić lub obejść? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@outletTG Prawdopodobnie chodzi o liczbę znaków w nazwie nadawcy lub odbiorcy. Po edycji któregoś z tych pól problem powinien ustąpić.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów