anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kradzież paczek, problem z przewoźnikiem One Kurier, ALLEGRO nie reaguje

BRUTA_jhk
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
Wklejam całą historie z innego tematu. 

Dzień dobry,

ponad 3 tyg temu dostaliśmy na nasz firmowy telefon zdjęcia od osoby która znalazła same folie po naszych paczkach, zrobiła zdjęcia i wysłała nam je. Na zdjęciach nie były tylko widoczne nasze paczki ale też z innych sklepów. Paczki były nadane przez Onekuriera, udało nam się ustalić że nasze przesyłki maja status jako "doręczone".
Allegro umywa ręce:
"Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość oraz przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedz.

Bardzo mi przykro, jednak nie udało się nam wyjaśnić sprawy zaginięcia przesyłek na chwilę obecną.

Skontaktowałam się z nadawcami przesyłek zwrotnych w celu złożenia reklamacji na przesyłki."

Przestrzegam przez korzystaniem z tego przewoźnika.

Złożyliśmy reklamację i Allegro odesłało nas z kwitkiem. 
Na razie standardem jest że Allegro w niczym nie widzi swojej odpowiedzialności.
Wysłaliśmy zdjęcia folii, zdjęcie wz z innej firmy i nawet screen rozmowy z osobą która znalazła bałagan. 
Dodatkowo informację że paczki mają status doręczone.

Sprawę zgłosiliśmy 10.05. 

Nie jesteśmy w stanie zlokalizować wszystkich klientów bo to były zwroty.

Firma logistyczna powinna wiedzieć jakie przesyłki w danym dniu zostały przekazane do doręczenia na samochód kurierski, po to są skanery, chociaż po jednej paczce a taką wskazaliśmy. 

Przesyłki, te które udało się zidentyfikować są oznaczone jako "doręczone".
Nie wiemy ile było tych przesyłek i od których klientów o to chodzi. 

Dodatkowo, jak już wspominaliśmy, były tam tez przesyłki z innych firm, więc logicznym jest że to Allegro jako przedstawiciel Onekurier powinno się zająć ta sprawą. 

Nie wiemy w jakiej skali jesteśmy stratni.


Ostatnia odpowiedź moderatorów:

BRUTA_jhk_0-1716891273869.gif

 

 ko_alka
Moderatorka
 
 ‎23-05-2024 11:33

@BRUTA_jhk Wciąż wyjaśniamy sprawę zaginięcia paczek. Kiedy otrzymamy informację od Przewoźnika, to skontaktujemy się z Tobą. Proszę o cierpliwość. 



oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@BRUTA_jhk Zdaję sobie sprawę z tego, że sytuacja się przeciąga, ale wciąż wyjaśniamy tę sprawę z dyspozytorem. Odezwiemy się do Ciebie, kiedy zdobędziemy więcej informacji. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

BRUTA_jhk
#9 Pomysłodawca#

ko_alka za tydzień mija dokładnie miesiąc od zgłoszenia reklamacji, a w regulaminie macie 30 dni na jej rozpatrzenie.
Jeśli termin zostanie przekroczony to co wtedy? Uznacie reklamację i zwrócicie nam koszty skradzionych paczek? Czy wydłużycie czas bo wasze wyjaśnianie jest nieudolne?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BRUTA_jhk na razie termin nie został przekroczony, więc poczekaj proszę cierpliwie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

BRUTA_jhk
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia kradzieży. (nr zgłoszenia Allegro 41892430, dnia 10.05.2024)

Nie zrobiliście nic w tej sprawie.

oznacz moderatorów

brakestop
#14 Krzewiciel#

Aż strach pomyśleć, gdyby to była wina sprzedającego ... supersprzedawca, punkty, negatywy, blokady konta itp. Współczujemy !

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@BRUTA_jhk 30 dni minęło wczoraj w nocy 😉 Brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji. 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Zbierz zdjęcia, i zgłoś kradzież paczek na policję, bo oni będą w stanie przyspieszyć czynności wykonawcze w allegro. Nie daj sie zmyć, że mała szkoda.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BRUTA_jhk przykro mi, ale tak jak napisaliśmy w zgłoszeniu robimy co w naszej mocy, aby skontaktować się z oddziałem doręczającym przesyłki oraz wyjaśnić tę kwestię. 
Przepraszam, że trwa to tak długo. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@la_nika przez 30 dni nie umiecie skontaktować się z oddziałem realizującym WASZĄ usługę Allegro One Kurier? Aż sprawdzam datę czy dziś nie 1 kwietnia. 

oznacz moderatorów

BRUTA_jhk
#9 Pomysłodawca#

la_nika i co w związku z tym że wyjaśniacie ta kwestię? Jesteśmy stratni nasi klienci stratni oraz inni sprzedawcy są stratni a co Allegro zrobiło, nic, jedynie cały czas twierdzicie że wyjaśniacie kradzież.  

30 dni minęło wg regulaminu Allegro, reklamacja jest uznana.

oznacz moderatorów

BRUTA_jhk
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ proszę o informację jak mam złożyć reklamację na usługi świadczone na Allegro.  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@BRUTA_jhk Reklamację możesz złożyć przez dedykowany formularz.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

BRUTA_jhk
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
W tym formularzu sa dedykowane odpowiedzi które nie uzględniają oczywiście kradzieży a tym bardziej winy allegro.

Kiedy otrzymam odpowiedź? Minęło 30 dni!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BRUTA_jhk wczoraj otrzymałeś odpowiedź e-mail w prowadzonej sprawie. Przykro mi, ale nie jestem w stanie zrobić nic więcej, aby przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

BRUTA_jhk
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_serwis-texas

"Dobry wieczór,


dziękuję za wiadomość i przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.

Niestety, przez utrudniony kontakt z naszym oddziałem sprawa się przedłuża. Ponownie ponagliłem dyspozytora w sprawie odpowiedzi. Gdy tylko uda mi się uzyskać jakieś informacje, niezwłocznie wrócę z odpowiedzią. 

Gdyby pojawiły się inne pytania - zachęcam do ponownego kontaktu. 

Życzę miłego dnia!"

To nazywa Pani odpowiedzią? Dlaczego zdjęcie zostało usunięte?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BRUTA_jhk tak, tę odpowiedź miałam na myśli. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

BRUTA_jhk
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla
Od miesiąca nie możecie się porozumieć z oddziałem, kompletnie zignorowaliście sprawę.

To wasz przewoźnik, w takim razie jaką mam gwarancję że inne przesyłki nie zostały skradzione, albo czy nadal nie jesteśmy okradani, czy klienci nie są okradani?

Jak jest jakaś zaginiona paczka albo utknęła w sortowni to jakoś udaje się wam skonsultować z oddziałem. Jak to Pani wytłumaczy? 

Myślicie że że raz w tygodniu odpiszecie olewająca odpowiedź to w końcu przestanę się domagać reakcji? Wręcz przeciwnie.

oznacz moderatorów

BRUTA_jhk
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla

Proszę, kolejna paczka która wyjaśniacie, od 22.05 w drodze zawrócona na nasz magazyn i nigdy nie dostarczona. A000O3KB24

I też twardo wyjaśniacie. Ile takich przesyłek jest których nie wyłapaliśmy, nawet nie chcemy myśleć.

Minął termin odpowiedzi na reklamacje.zaginiona paczka.png 

oznacz moderatorów

Globall_Company
#9 Pomysłodawca#

 To ja też się podpinam. A000OYL4G4,A000OY8T14 ładnie mi do domku proszę przynieść bo kurierzy to nie moja odpowiedzialność!

oznacz moderatorów