Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Będąc sprzedawcą i nadawcą przesyłki w ramach Allegro One Box, ile zapłacę za zwrot przesyłki nieodebranej przez adresata? Cennik jest niejasny. Z jednej strony mamy:
a z drugiej strony:
Zwrot Przesyłek nieodebranych przez Adresata do Nadawcy ONE_N1_ZWROT w cenie Usługi
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ był ostatni post też mnie to ciekawi, bo wtedy nie wiadomo czy kasować klienta za powrót czy jest za darmo ?
Inpost i One Box nie pobiera opłat za nieodebrane przesyłki (widziałem takie tłumaczenie). Ale ja mam inne pytanie i dotyczy ono DPD.
W cenniku Smart przy cenniku DPD są opłaty dodatkowe za zwrot paczki do nadawcy.
Jak traktujecie przesyłki zamówione ze smartem jeżeli Klient zrobi ustawowy zwrot przed otrzymaniem przez niego paczki (a paczka jest już w drodze)?
Czy naliczacie wtedy opłatę, jak za nieodebraną przesyłkę ?(a przecież zwrot ze smartem jest darmowy i sprzedawca nie powinien być nim obciążany), czy nie naliczacie takiej opłaty?
@MikroLITY aby zwrot był darmowy kupujący musi dopełnić swoich obowiązków względem usługi smart odebrać paczkę i nadać na otrzymanej etykiecie od allegro. Zwrot nieodebranej paczki jest płatny zgodnie z cennikiem. W przypadku opisanym przez autora jest w cenie Usługi wysyłki.
@MikroLITY w regulaminie smart jest jak byk darmowy zwrot, żeby coś zwrócić trzeba to mieć, więc nie ma darmowego nieodebrania 😄
Allegro zapewnia Nabywcy bezpłatny zwrot Towarów zakupionych w ramach Ofert objętych Usługą, jak również w ramach Ofert, o których mowa w art. II ust. 3 lit. b powyżej w przypadku skorzystania przez Nabywcę z prawa odstąpienia od umowy, na następujących zasadach:
a. możliwe metody zwrotu Towarów określone są szczegółowo na liście dostępnej pod adresem: https://na.allegro.pl/metody-dostawy-smart;
@Client:124225762 na razie jest "darmowy"
Sprawdzałem w raportach miesięcznych. Jest darmowy.