Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Allegro_One @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy UPS w ramach Allegro One też robi sobie jaja? 14 czerwca zamówiony podjazd, dzisiaj mamy 16 czerwca i przesyłka nadal leży nieodebrana.
Zorganizujcie podjazd kuriera w końcu i wykluczcie tą przesyłkę z liczenia do skuteczności wysyłki.
z Allegro One tak jest.
Moja historyjka: kiedyś nadawałem przesyłkę w zielonym paczkomacie Allegro, kurier UPS wyjął ją po 54 godzinach w dni robocze. Klient miał dostać przesyłkę we wtorek a dostał w czwartek. Kilka dni później spotkałem tego kuriera i powiedział mi, że paczki wyjmuje co dwa dni, bo automat jest prawie cały czas pusty i nie chce mu się przyjeżdzać po jedną paczkę. Allegro oczywiście zalicza taką przesyłkę do nie wysłanych w teminie 🙂
@LIGAbikes nadawanie w paczkomacie lipa, odbiory przez kuriera lipa, to jak to nadawać ?
Całe szczęście w centrum Szczecina nie ma żadnego automatu ani punktu do nadawania czy odbierania, więc mnie nie korci 😄
@medalik_2009 masz cierpliwość 😄
@kostas11 dziewczyna z naszego punktu w Zawierciu teraz dopiero nas poinformowała o bumelce kuriera. Najbardziej mnie dziwi jednak cierpliwość Kupującego. 😛
@medalik_2009 Weryfikujemy tę sprawę.
@Allegro_One oby lepiej niż tzw. doradca klienta w zgłoszeniu. Niepełnosprytny pracownik Allegro każe ponownie zamówić do tej przesyłki podjazd, gdzie jest to niemożliwe, zgodnie z komunikatem na stronie:
"Dla podanego adresu, przewoźnik nie zaproponował żadnych godzin podjazdu. Proszę spróbować zamówić podjazd w następnym dniu roboczym lub sprawdzić, czy do wybranych przesyłek podjazd nie został już zamówiony."
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_możecie naprostować te boty, udające pomoc dla użytkowników, w zgłoszeniu "34106347" [ ref:_00D24aE05._5003Va052m:ref ], by nie wypisywali herezji?
@Allegro_One ile Wam zajmie weryfikacja tej sytuacji? Przecież tu są możliwe tylko 2 opcje:
1. Allegro nie przekazało prawidłowo zlecenia podjazdu do firmy UPS.
2. UPS ma Was głęboko w... poważaniu. Prawie równie głęboko jak Wy sprzedawców.
W obu przypadkach, dajecie ponowne zlecenie podjazdu WASZEMU kontrahentowi/podwykonawcy. W przypadku rezygnacji Kupującego z powodu przeciągającej się dostawy z WASZEJ lub WASZEGO podwykonawcy winy, będziemy dochodzić wszelkich utraconych korzyści. Bo to jest kpina co Wy wyczyniacie...
Od sprzedawców wymagacie najwyższych standardów, a Wasze pukają w dno od spodu.
@medalik_2009 wprowadzam to ... / nie wiem jak nazwać bo na miano usługi przewozowej po mojemu nie zasługuje / z końcem sierpnia tylko i wyłącznie z musu i z cichą nadzieją ,że do tego czasu Łone wyjdzie bokiem klientom i będzie tego bardzo mało , a wręcz życzyłbym sobie Tobie oraz innym w takiej sytuacji ,aby nie było wcale , jeśli bedzie jednak inaczej przekleństw oraz gromów na Gadane moc wielka będzie .