Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki problem, ze klient 17 kwietnia odesłał do nas zwrot poprzez allegro one.
Nr paczki: AD00EYM7J6 I od tego czasu przesyłka do tej pory do nas nie wróciła. Klient złożył nam dyskusje. Wg trackingu kurierskiego paczka 3 krotnie była wydana do doręczenia i za każdym razem pisało że" Wybrany punkt docelowy jest niedostępny" Z tego co widzę w zwrocie allegro, adres zwrotu jest prawidłowy. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam
Piotr
@tuttu_pl poprosiłam o interwencję u Kuriera, ponieważ z tego co widzę sklep jest czynny do 18:30, więc powinien być otwarty.
Przesyłka została dzisiaj ponownie wydana do doręczenia, więc mam nadzieję, że uda się ją dzisiaj do Was dostarczyć.