Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Klient twierdzi, że był w biurze a przesyłka jest dwa razy awizowana - AD00FGN1A8
Z kim się kontaktować w takich przypadkach? Niby wysłane DHL ale wyszukiwarka DHL nie pokazuje takiej przesyłki.
Proszę sprawdzić co się dzieje z tą przesyłką.
Dziękuję.
//KK
@Oktawo_PC ALLEGRO DELIVERY... kontaktujesz się z allegro i oni wyjaśniają sprawę z przewoźnikiem który jest ich operatorem.
Dziękuję
@Oktawo_PC zgłosiłem sprawę do wyjaśnienia, proszę o cierpliwość.
EDIT: skontaktujemy się z kupującym i wyjaśnimy z nim to.