Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadaliśmy przesyłkę w Allegro One Box ALE00009EC0637B 5czerwca. Przesyłka nie dotarła do klienta. Allegro napisało informacje że mamy oddać pieniądze klientowi. Jak dla mnie to szczyt chamstwa gdy nie potraficie przez kilkanaście dni powiedzieć gdzie jest towar zakupiony przez klienta. Wysyłamy kilka tysięcy paczek miesięcznie i to taki pierwszy przypadek. W najbliższych dniach wyłączam tą usługę, trzeba korzystać z bardziej wiarygodnych przewoźników!
@Comfort-Pur Czy możesz podać mi numer korespondencji, w której otrzymałeś tę wiadomość?
na samym dole dyskusji z klientem 110863173
@Comfort-Pur dziękuję, nasz pracownik wypowiedział się już w Twojej dyskusji z kupującą. Poprosiliśmy ją aby złożyła wniosek do Allegro Protect, ale w tej sytuacji nie będziemy od Ciebie oczekiwać spłaty wypłaconej rekompensaty.
@_HolaOla_ nie dość ,że nie potraficie zapanować nad swoimi przesyłkami to na dodatek żądacie od sprzedawcy zwrotu środków , a w odpowiedzi na pomysł kostas11 https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/mam-pomys%C5%82-jak-zach%C4%...
nabieracie wody w usta .
Mam wrażenie że większość naszych dobrych pomysłów jest traktowana podobnie .